Selasa, 2 April 2013

Zulkifli Nordin Jawab Tuduhan Pembangkang

6 ulasan:

  1. Berhati2 dengan dia ni..jangan dok percaya sangat. Kot2 ada agenda disebalik lakonan lebai nih..Geng2 aku pemuda2 UMNO meluat tengok dia nih..dulu kammain lagi jadi panglima pembangkang, buleh tukaq sekelip mata..?????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia masuk, dia rasa, dia dah sedar...biasa la bro learning cycle, cuma jangan butakan matahati

      Padam
  2. Xpa la janji dia bgtau jugak perangai anwar yg xelok tu.

    BalasPadam
  3. bertahun jugak dia menentang Anwar tu, kakau KJ? hahahaaa...
    sendiri mau ingat.

    BalasPadam
  4. Dato Zul akan dedahkan perkara yg sebenar berlaku antara anwar dan wan azizah pada malam anwar terima sms yg memberitahu anwar saiful buat lapuran polis kes liwat keatasnya olih anwar. SMS tu Dato Zul yg baca atas arahan anwar! Keadaan mlm tu jadi kelam kabutbila wan azizah melenting!!!!!! Harap Dato Zul buat pendedahan yang sebenar keadaan pada malam tersebut........

    BalasPadam
  5. orang india shah alam sokong padu kat dia. tak percaya tengok video dia dicium mesra oleh mat india semasa penamaan calon. syabas Zul.

    BalasPadam