Ahad, 26 Mei 2013

505 PESTA MUDA MUDI ALA PAK MAON

pesta dedah dedah



Duduk rapat-rapat boleh pegang-pegang

boleh kenal-kenal

bukan senang nak dapat peluang macam ini

manyak siot 

ada lawak lagi

ini pak aji punya no fon

amoi dari china ka?
saya lumah ulut punya lor

anak buah hishamudin rais

peliharaan Rais 

manyak siot


kerajaan zalim 
walaupun kerajaan zalim saya dapat juga BR1M

siotnya lebai ni.



2 ulasan:

  1. Biasa la....

    Demi KUASA ....mengHALAL kan cara.....

    dah sah perhimpunan sebegini tak perlu Sijil HALAL Jakim....

    Aku yakin.....rakyat akan mual....bila tiba masanya.....perhimpunan pun semakin berkurangan yang hadir.......kali pertama dibuat di Stadium...80,000 hadir.... semalam di padang je....mungkin dalam 20,000 je hadir....
    ramai yang ke Festival Belia dan Citrawarna. Lagi berfaedah....

    BalasPadam
  2. "ramai yang ke Festival Belia dan Citrawarna. Lagi berfaedah...?" kok sama dengan pesta ni? ada dedah2, ada kenal2! heeeee

    BalasPadam