Khamis, 2 Mei 2013

BENARKAH DAP TAIPING MEMELIHARA ULAR PALING BERBISA ? ? ?

YIEW TIAN HOE ( ULAR BISA )

Pada 20 April 2013 ( Hari Penamaan Calon ) ular ini mengatakan bahawa Ngar Kor Ming Ular Paling Bisa dalam DAP dan beliau mengam,bil keputusan untuk bertanding atas tiket BEBAS di DUN Aulong di mana pada tahun 2008 dulu DUN ini adalah milik beliau diatas tiket DAP.

Pada 30 April 2013 semua Ahli DAP dalam Parlimen Taiping khususnya di DUN Aulong terkejut beruk apabila ular ini dipanggil oleh Ketua Pengganas Komunis Malaysia ( LIM KIT SIANG ) ke Kuala Lumpur maka ular ini telah membuat keputusan untuk menarik diri daripada bertanding sebagai CALON BEBAS di DUN AULONG. 

Setelah Skuad BONGKAR dan BUNGKUS ( Krew Blog Taipingmali ) mengadakan siasatan terhadap kenyataan ular ini didalam Surat Khabar SINAR HARIAN yang bertarikh 1 MEI 2013 dan satu maklumat telah diperolehi daripada orang kanan ular ini mengesahkan pula bahawa semasa pertemuan diantara Ular ini dengan  LIM KIT SIANG, LIM KIT SIANG memberi ular ini wang saguhati sebanyak RM 10,000.00 maka ular ini memnuat keputusan TIDAK BERTANDING ( TARIK DIRI ) dan segala persiapan kempen diberhentikan. Dengan wang sebanyak itu ular ini telah buat keputusan untuk bercuti di NEGERI CHINA.

KEPADA BLOGGER PENCACAI PAKATAN HARAM TERUTAMANYA Orangni.blogspot DAN sisibukit.blogspot bolehlah membuat sisatan terhadap kenyataan ini sama ada betul ataupun fitnah kerana FITNAH INI MAKANAN PAKATAN RAKYAT