Langkau ke kandungan utama

KARPAL SINGH MEMBUAT LAPORAN POLIS DI BALAI POLIS TUN HS LEE

Kuala Lumpur Pengerusi DAP, Karpal Singh membantah rancangan kumpulan propembangkang yang mahu mengguling kan kerajaan menggunakan kekerasan. Katanya, sebarang rancangan untuk mengguling kan kerajaan menggunakan kekerasan hanya akan membawa kemudaratan kepada negara dan mencetuskan kekecohan sehingga membahayakan orang ramai.

Sebaliknya, Karpal menyarankan pihak berkenaan untuk menggunakan saluran yang betul bagi meluahkan rasa tidak puas hati mereka terhadap keputusan Pilihan Raya ke-13 (PRU-13).

Saya tidak mahu turut terlibat dengan permainan pr,walau pun saya sendiri dari pembangkang.negara ada undang2,yg kita berani tentang kita tentang tapi kalau nak mengguling kan kerajaan dengan cara kekerasan yg melibat kan manusia yg jadi mangsa,saya berundur diri..saya tidak mahu masuk campur..sekarang rakyat semua sudah boleh lihat,siapa yg turut sama dengan Anwar buat himpun hitam 505..mana pemimpin2 pas?..Orang pun tak nak terlibat sama dengan Anwar..

Beliau mengulas kenyataan pengasas Asal Bukan UMNO (ABU), Haris Ibrahim, yang mahu mengguling kan kerajaan Barisan Nasional (BN) menggunakan kekerasan atas alasan proses Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) baru-baru ini tidak telus. saya minta kerajaan bertindak dengan segera..terhadap pemimpin pembangkang yg keras kepala ini.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Ulasan

  1. Dia pun memang tak larat dah. susah hati tu. hehehe

    Jom Join Kempen di TendangTerajang

    BalasPadam
  2. Salam sejahtera.

    Mohon pihak tuan dapat memasukkan laman portal Berita Pahang dalam senarai blog list tuan.

    Kerjasama tuan sangat - sangat kami hargai. Terima kasih.

    http://bpunp.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. tau pulak takut kapal sing bangang nih

    BalasPadam
  4. Sehaprak Karpal Singh pun, dia masih mempunyai prinsip yang tegas. Bukan macam Anwar, terlalu bangsat dan sanggup buat apa saja demi cita-cita peribadi.

    BalasPadam
  5. Aaiikk...singh ni putar belit dgn cara softpower pulak ke? Wayang kempen pru14 tlah brmula olh pmbangkang..

    BalasPadam
  6. Eloklah klu dh fhm. Jgn ingt org lain bodoh. Terimalah takdir. Org PAS pun mls nak cmpr buat krja bodoh ni.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. jgn percaya kapal sink buruk ni

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…