Khamis, 16 Mei 2013

KARPAL SINGH MEMBUAT LAPORAN POLIS DI BALAI POLIS TUN HS LEE

Kuala Lumpur Pengerusi DAP, Karpal Singh membantah rancangan kumpulan propembangkang yang mahu mengguling kan kerajaan menggunakan kekerasan. Katanya, sebarang rancangan untuk mengguling kan kerajaan menggunakan kekerasan hanya akan membawa kemudaratan kepada negara dan mencetuskan kekecohan sehingga membahayakan orang ramai.

Sebaliknya, Karpal menyarankan pihak berkenaan untuk menggunakan saluran yang betul bagi meluahkan rasa tidak puas hati mereka terhadap keputusan Pilihan Raya ke-13 (PRU-13).

Saya tidak mahu turut terlibat dengan permainan pr,walau pun saya sendiri dari pembangkang.negara ada undang2,yg kita berani tentang kita tentang tapi kalau nak mengguling kan kerajaan dengan cara kekerasan yg melibat kan manusia yg jadi mangsa,saya berundur diri..saya tidak mahu masuk campur..sekarang rakyat semua sudah boleh lihat,siapa yg turut sama dengan Anwar buat himpun hitam 505..mana pemimpin2 pas?..Orang pun tak nak terlibat sama dengan Anwar..

Beliau mengulas kenyataan pengasas Asal Bukan UMNO (ABU), Haris Ibrahim, yang mahu mengguling kan kerajaan Barisan Nasional (BN) menggunakan kekerasan atas alasan proses Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) baru-baru ini tidak telus. saya minta kerajaan bertindak dengan segera..terhadap pemimpin pembangkang yg keras kepala ini.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 ulasan:

  1. Dia pun memang tak larat dah. susah hati tu. hehehe

    Jom Join Kempen di TendangTerajang

    BalasPadam
  2. Salam sejahtera.

    Mohon pihak tuan dapat memasukkan laman portal Berita Pahang dalam senarai blog list tuan.

    Kerjasama tuan sangat - sangat kami hargai. Terima kasih.

    http://bpunp.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. tau pulak takut kapal sing bangang nih

    BalasPadam
  4. Sehaprak Karpal Singh pun, dia masih mempunyai prinsip yang tegas. Bukan macam Anwar, terlalu bangsat dan sanggup buat apa saja demi cita-cita peribadi.

    BalasPadam
  5. Aaiikk...singh ni putar belit dgn cara softpower pulak ke? Wayang kempen pru14 tlah brmula olh pmbangkang..

    BalasPadam
  6. Eloklah klu dh fhm. Jgn ingt org lain bodoh. Terimalah takdir. Org PAS pun mls nak cmpr buat krja bodoh ni.

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. jgn percaya kapal sink buruk ni

    BalasPadam