Sabtu, 11 Mei 2013

Keputusan Peti Undi di Kuala Kurau Parlimen Parit Buntar

KEPUTUSAN PENUH UNTUK PETI UNDI PIANDANG INDAH
Pengundi Melayu - 443 orang
Pengundi Cina -2690 orang
Penguindi India- 76 ) -
Keputusan PRU13- BN - 478 undi - PR - 2273.undi.

Apakah maksudnya ini ?......

Keputusan Peti Undi TANJUNG PIANDANG
Pengundi Melayu - 401 orang
Pengundi Cina - 2038 orang
Pengundi India - 18 orang
KEPUTUSAN PRU13 - BN - 331 undi - PR- 1672 undi .

Apakah maksudnya ini ?......

PETI UNDI. COAST ROAD K. Kurau.
Pengundi Melayu - 317 orang
Pengundi Cina -1829 orang
pengundi india - 18 orang
Keputusan PRU 13. - BN - 359 undi - PR - 1411 undi .

Apakah maksudnya ini.....?.
PETI UNDI KUALA KURAU
Pengundi Melayu - 1406 orang
Pengundi Cina 888 orang -
Pengundi India - 111 orang .
KEPUTUSAN PRU 13 .- BN - 1050 undi - PR - 925 undi

( BN Menang).

Peti Undi SIMPANG TIGA K.KURAU.
Pengundi Melayu - 1581
Pengundi Cina - 69 orang
pengundi India - 8 orang
KEPUTUSAN PRU 13. BN - 877 undi - PR -533 undi ( BN Menang ).
Kesimpulannya ??? ....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

18 ulasan:

  1. Satu kebocoran dari SPR, kertas undi telah didedahkan di sini. Bagaimana pecahan undi kaum dapat diperolehi?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa la bingai sgt ko ni...

      Padam
    2. bro dari jumlah pengundi berdaftar, pecahan kaum pengundi, peratus keluar dan jumlah undi diterima oleh setiap calun kita dah tau semua tu....melainkan ada yg tak belajar matematik masa sekolah dulu

      Padam
    3. Orang bangang macam nilah yang senang kena kelentong

      Padam
    4. ini bodo lah...(gaya apek tua takdak gigi jerit kuat)

      Padam
    5. Apa punya baghal kau ni. Sah2 otak kau dah kena liwat. Sume benda nak salahkan umno dan kerajaan lepas tu menampakkan kebodohan diri kau yg trrlampau

      Padam
    6. Bodoh.....setiap agen parti/calon kan ada diberi salinan daftar pengundi setiap pusat mengundi....
      Dari daftar dan dari pgiraan undi di pusat mgundi kah mrk buat analisis....

      Klu tak nak kena kencing pendubor....cuba lantik diri anda sebagai petugas spr atau sebagai agen calon2 bertanding....

      Padam
  2. Kalu nk tau McM mana pecahan kaum Tanya budak darjah 5..x perlu susah payah tnya SPR n fitnah SPR

    BalasPadam
  3. Nk tau pecahan undi kaum ni Tanya BUDAK darjah 5 Aje..x perlu tnya SPR n fitnah SPR

    BalasPadam
  4. apa bocor pulak. data ini memang dah ada pada senarai mengundi. cuma tidak tahu secara terperinci siapa undi siapa. Setiap PDM parti dah tahu jumlah mengundi mengikut bangsa,umur dan jantina apa yang tercatit di senarai buku senarai pengundi yang keluarkan oleh SPR. FAHAM.

    BalasPadam
  5. Orang bangang macam ni lah mudah kena kelentong

    BalasPadam
  6. nak tahu saluran mana...pecahan parti mana pon boleh dapat...ini bukan kebocoran maklumat undi..bodoh punya orang..

    BalasPadam
  7. Barua Dapig memang bangang dan bodoh sebab banyak makan taik babi dapig.

    BalasPadam
  8. Biasalah kalau dqh makan rumput dan dedak inilah jadinya...

    BalasPadam
  9. Pasal tu apa Penjubur dan Peliwat kata pun dia setuju ...

    Pasal tu apa yang DAPigs kata pun dia setuju juga ...

    Sah lah standard macai je ... dengar dan ikut.

    Allah SWT tu bagi otak tu cubalah guna ... fikirlah sikit.

    BalasPadam
  10. Pengundi cina tak sokong BN.Mereka nak tumbangkan BN yang diterajui UMNO ia itu ketuanan Melayu.

    BalasPadam
  11. bro tunjuk la kesuluruhan peti undi di kuala kurau. Bro hanya tunjuk peti undi Simpang Tiga sebagai Peti Undi Melayu tapi bro tak tunjuk lebihan peti undi Melayu yang lain yang semuanya dimenangi PAS. Nak kelirukan pembaca pun tengok la juga. Jangan ingat semua pembaca bodoh macam bro sangka

    BalasPadam
  12. InsyaAllah..ada hikmah atas semua ini . Melayu akan bersatu..BN akan kuat. Rakyat akan tolak politik perkauman. Anuwar akan hilang sokongan. Malaysia akan aman kembali. DAPigs akan hancur!!!! Amiiinn!!!

    BalasPadam