Langkau ke kandungan utama

NIK AZIZ MASIH BELUM SEDAR DIRI PAS DITOLAK OLEH MELAYU ISLAM


Saranan supaya Barisan Nasional (BN) menjadi parti tunggal menunjukkan Umno sudah sampai di jalan mati, kata Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat. UMNO hanya disokong oleh orang-orang Melayu di luar bandar. 

“Ini menandakan bahawa Umno sudah tidak relevan lagi di Malaysia,” kata Nik Aziz.

Pas bertanding 73 kerusi Parlimen dan hanya menang 21 kerusi dan di Perak Pas bertanding 22 kerusi Dun dan hanya menang 5 kerusi.. Apakah komen Nik Aziz?

Ulasan

  1. Dah terang lagi nak berlilin, memang sah Pas ni parti celako, Pas lebih sronok dibelai sepet harbi dan si plural aljuburi dri bmuafakat dgn melayu muslim, apa msalah Pas ni sbenarnya? Penganut Pas xpnah tpikir ke?

    BalasPadam
  2. Biar lah kt org tua nyanyok tu..dia tk kena kencing dgn cina lahanat lg bila dh kena baru nk minta tlg...faktanya majoriti islam msia sokong umno..terimalah hakikatnya...

    BalasPadam
  3. Si laknatullah ini tak boleh tutup mulut. Nanti berbuih mulut macam assyaari Arqam baru tahu.

    BalasPadam
  4. Nik Ajis tu dah nyanyok. Sikit lg gila. Lepas itu padam. Baru aman Islam Malaysia. INSYAALLAH....

    BalasPadam
  5. DAH lak corrupt ade tanah 10 juta lagi nak kasi komen..rakyat selangor pilih kau jadi kalifah..kau chicken out..tak pegang amanah rakyat.. baik kau tobat..nik ..ajis...

    BalasPadam
  6. Doakan dia sedar dan bertaubat. Dlm otak dia x kisah cina pegang kuasa, asalkn bukan bn, bukan umno. Tak tau kategori apa org mcm ni, lg teruk dpd phd ni.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…