Sabtu, 11 Mei 2013

PAS PERAK MAHU BUAT BANTAHAN DAN ADAKAN SEMULA PILIHANRAYA KECIL DI 4 KAWASAN YANG KALAH TIPIS

Ini macam pembangkang yang mohon dibuat pilihanraya semula pada tahun 1969 dan akibatnya  terjadi peristiwa 13 Mei.

13 ulasan:

  1. Saya sungguh kasihan laaa..kalau tak boleh terima kekalahannn..masyaallah..

    Tak boleh terima kematian juga laaa ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan memang diperuntukan undang2 boleh membuat bantahan jika ada bukti. Kenapa awak bimbang sgt bantahan dia org. Tak payah nak kesian sesapa dia org buat pun melalui saluran yg diperuntukan. Kesiankan diri awak sendiri, jika kita berpihak pada yg mungkar, dosa2 mereka kita pun sama pikul.

      Padam
  2. alang2 nak buat pilihanraya kecil, buat sama kat tempat yang depa menang juga

    BalasPadam
    Balasan
    1. Undang2 memperuntukan pilihanraya kecil akan dibuat semula jika ada bantahan dan bukti2 yg sahih. Silakanlah pihak BN mengemukan bantahan ditempat2 yg mereka kalah. Tak akan dibuatnya oleh BN sebab tak ada bukti.

      Padam
  3. BN kalah tipis dgn Pas kat Kelantan pada 2004 pun tak kecoh mcm ni.

    Just shut up,stop politicking 24x7 and focus on work la. Rakyat dah letih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. BN tak kecoh diKelantan pada 2004 dgn kekalahan tipis sebab BN tak ada bukti penyelewengan pihak lawan utk dikemukakan buat bantahan. Nape perkara mudah camni pun nak kena terangkan. Gunakanlah sikit otak yg ALLAH kurniakan utk berfikir..

      Padam
  4. BARUAX NI TAK ADA AGAMA KAH! BELAJAR AGAMA TINGGIX. RUKUN IMAN YG KE-6 TAK MAHU PERCAYA KE?

    Qada’ dan qadar bermaksud, seluruh kehidupan manusia dan perjalanan alam di atas muka bumi ini hakikatnya sudah ditentukan dan termaklum dalam ilmu Allah SWT

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kerana Iman dan pengetahuan agama tinggilah maka mereka2 semua berusaha menentang kemungkaran. Islam mewajibkan percaya Qada & Qadar dan dlm masa yg sama Islam mewajibkan memerangi kemungkaran. Kenapa mesti duduk diam jika semua kemungkaran terbukti nyata.

      Padam
    2. Mcm la Umno tu beriman sangat... time dia menang cara menipu kata qada' dan qadar.. time dia kalah masa 2008 dan yn akan datang ni meroyan x abis... dengan Allah pn nk munafik...

      Padam
    3. Pakatan Rakyat menang dalam keadaan ada penyelewengan & penipuan undi di kebanyakan kawasan parlimen & DUN kerana undi kpd pakatan trlalu banyak sehingga mngalahkn penipuan itu... ada paham?

      Padam
  5. hahahahha! dulu pas kata haram orang islam undi calon bukan islam sekarang pas terkinja-kinja berkempen untuk menangkan calon kapir DAP.

    BalasPadam
  6. bukan nama sebenar12 Mei 2013 9:43 PTG

    Yang bercakap tanpa nama ni orang ke syaitan??

    BalasPadam
  7. Udah la yop... Umno dh takut le tu.. 2 kerusi pn dh cukup buat Umno bongok lingkup... udah la menang pn menipu... contohnya kt DUN Lubuk Merbau tu... jumlah semua undi lebih drpd jumlah kertas undi yg dkeluarkn SPR... http://akuanakpahang.blogspot.com/2013/05/pasca-pru-13-petisyen-pr-yakin-bn.html
    UMNO dpt mandat haram... bukan mandat rakyat... lpas tu canang nk jadi mcm 13 Mei plak tu.. dasar bacul...

    BalasPadam