Khamis, 2 Mei 2013

Ustaz penipu calon kamunting

Ustaz penipu fukerudin, telah fitnah saya tipu penyokong penyokong pas kata saya dah beralih arah kepada Pas. Kata mantan setiausaha umno bahagian taiping.

Terkilan dengan penipuan dan fitnah yang dibuat oleh seorang calon parti islam dan tak layak di panggil ustaz katanya lagi

Kejadian bergambar itu berlaku ketika saya dan keluarga sedang makan di sebuah restoran, bila mereka datang berkempen nak bersalam takkan saya tak salam, gambarpun secara kebetulan saya tak pernah ada niat membelakangkan umno dan barisan.

Yang pasti orang yang membawa calon ketika itu adalah bekas orang kuat calon bn dan mantan ketua penerangan pemuda umno bahagian Jefri Rejab. Kalau tidak masakan calon pas tu tau saya mantan s.u umno. Penipu pembohong adalah calon PAS!

5 ulasan:

  1. perasanla lu taipingmali.. lu masuk pas ke ..lu masuk lubang kubur ke takde orang nak peduli

    BalasPadam
  2. kah kah kah kah kah ka.lawak giler.point ko sebenar nya nak tunjukan betapa taat nya ko pada zahir.apa nak takut jika setakat bergambar.bro...bro....lu punya macai sama zahir satu taiping sudah tau la.jgn risau bro.lu tetap macai xahir number one

    BalasPadam
  3. apa2 hal cikgu....kita tggu hari ahad ni...............

    BalasPadam
  4. WAHAI PENGUNDI MELAYU yg akan mengundi BN atau belum buat keputusan untuk mengundi siapa :

    TOLONG BACA DAN FAHAM :

    Jika anda mengundi semula kerajaan BN yg ada sekarang, LIMA tahun (sudah pasti, sebab Najib akan kekal jadi PM) berikutnya
    hidup anda akan merana kerana anda akan DIBEBANKAN dengan peningkatan kos sara hidup (minyak, letrik, air, bahan dapur,
    rumah, tol, yuran pengajian IPT dll). Jika anda berpendapatan TINGGI (lumayan) perkara ini mungkin tidak akan menjejaskan
    kehidupan anda sangat TETAPI jika pendapatan anda tidak seberapa, siap sedialah! Anda tidak boleh 'ESCAPE' hingga pilihan
    raya seterusnya LIMA tahun akan datang. Berlaku jujur pada diri anda. Adakah bantuan BR1M sebanyak RM500.00 walaupun
    diberi 2 kali setahun akan membantu mengatasi pelbagai kesulitan. Pemimpin kerajaan BN dan kakitangan berpangkat tinggi
    sama ada dalam kerajaan/swasta yang mengundi BN tidak akan menghadapi banyak masalah sebab pendapatan mereka cukup lumayan
    tetapi ANDA bagaimana?

    Orang Melayu/Islam jangan bimbang tentang kedudukan Islam di negara ini. Dalam PAS terdapat ramai ulama yang berjuang dengan ikhlas untuk melindungi kedudukan agama Islam, hatta dengan nyawa mereka sekalipun. Oleh itu jika anda TIDAK mengundi BN, dan PR berjaya membentuk kerajaan baru, kedudukan Islam TIDAK akan terjejas sedikit pun, MALAH akan makin berkembang, insyaAllah.

    Oleh itu, FIKIR lah dengan secukupnya sebelum anda memberi undi kepada BN. Menyesal kemudian tak berguna!!

    BalasPadam
  5. saya dah undi BN pru 13 lepas, dan terbukti BN menang majoriti mudah dan kembali memerintah kerajaan Pusat, takde pun minyak naik.

    BalasPadam