Isnin, 24 Jun 2013

Anwar dan Rafiz kena tipu diri sendiri

Hari ini semua calon PKR yang menang PRU 13 angkat sumpah.

Dengan itu berakhirlah satu siri pembohongan mereka kepada rakyat Malaysia.

Yang bodoh mereka yang berkhemah dan bermalam di Padang Merbuk pada hari Sabtu lalu. Adam Adli bertambah bodoh kerana ingin pertahankan Padang Merbuk, dulu pertahankan Dataran Mereka.

Allah tidak merestui agenda mereka lalu membawa angin jerubu ke Kuala Lumpur dan menyebabkan perancangan mereka gagal, tidak ramai yang hadir. Sunyi sepi Padang Merbuk pada sebelah malam.

Kehadiran jerubu samalah seperti burung ababil yang membawa batu-batu kecil menumpaskan pasukan tentera bergajah yang ingin memusnahkan Kota Mekah.

Mulai hari ini Rafizi dan Anwar serta Nurul Izzah pasti akan menjadi tikus di dalam dewan rakyat.

Ingin menipu rakyat tetapi menipu diri sendiri. Kalau berani jangan lah angkat sumpah.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 ulasan:

  1. Lawati portal www.bperak.com untuk mendapatkan pelbagai isu semasa luar dan dalam negeri. Terima kasih. Portal Berita Perak.

    BalasPadam
  2. Lihat lah betapa bangang punya budak melayu..hari sabtu dulu dok berpanas dengar anuar meroyan..bermalam dengan jerebu dan embun sehinggakan dihalau oleh DBKL pagi tadi..lepas tu tidur pulak kat atas jalan konon nya nak masuk joint dalam Parlimen..lest sekali merengkot dalam lokap…kah kah kah..tengok la nanti bila pertuduhan dimahkamah sekiranya dijatuhi hukuman penjara adakah pemimpin ko nak joint sekali..ataupun pemimpin ko kata saya tak suruh pun mereka lakukan tu semua..so jawabnya tanggung lah sendiri…

    Tak caya ke..

    Lihat lah contoh yang terjadi kepada rakan kalian yang terlalu bodoh dan berlagak pandai..
    Akibat daripada nak tunjukkan terer sangat dan kononnya dia berani Umar Mohamad Azmi saorang pelajar kolej dan merupakan salah saorang peserta yang perhimpunan membantah PTPTN diDataran Merdeka pada bulan april lepas telah dijatuhkan hukuman denda sebanyak RM1k dan penjata sebulan atas kesalahan menghalang tugas saorang anggota Penguatkuasa Bandaraya yang menjalankan tugas untuk menangkap saorang peserta diperhimpunan tersebut. Nasib baik lah diMakamah pada jummat lalu dia membuat rayuan dan budak bodoh ni cuma dikenakan hukuman denda sebanyak RM3K sahaja.
    Didalam soal ini mana pergi nya para peguam PR..mana perginya para pemimpin yang dia puja saperti nuar brahi anak btanak, cekgu bard ataupun sham ketot..semuanya tidak nampak muka untuk membela nasib budak yang kencing tak lurus n…Ingat lah bahawa mereka ini hanya lah mempergunakan kalian untuk menjadi kuli batak mereka tetapi pabila kejadian ini berlaku..kalian akan menanggung akibatnya sendirian…itu belum lagi lihat apakah tindakan susulan daripada kolej tempat dia belajar kerana dia telah menjatuhkan maruah kolej tempat beliau belajar..
    Berpolitik bukan tak boleh tapi biar lah kencing tu lurus dahulu..habiskan dulu pengajian..lepas tu lantak korang laa..yang kesian adalah mak bapak yang mengharapkan kejayaan anak2 mereka tapi bukan pujian daripada masyarakat yang mak dapat dapat tapi kata2 nesta dan cacian daripada masyarakat serempat..lain kali kalau nak buat sesuatu perkara tu guna lah otak jangan main redah je..
    Ini baru satu contoh..kalian akan lihat banyak lagi contoh yang sama akan terjadi satelah semua melayu bangang yang ditangkap sewaktu perhimpunan bersih didakwa di mahkamah…tak percaya tunggu laa..hari ini pula kalau ada yang mengalami kecederaan ataupun ditangkap tanggung sendiri saja la..buat permulaan memang nuar & gangs akan ambil peduli sebab nak pergunakan isu ni bagi memburukkan kerajaan dan pihak keselamatan tetapi selepas tu lu tanggung sendiri laa sebab kalian dah tak berguna kepada kegiatan mereka..contoh terbaik apa yang terjadi kepada keluarga pemandu teksi yang meninggal dunia disebabkan sesak nafas di Jaalan Ampang sewaktu menghadiri perhimpunan bersih kali kedua dulu..kematiannya dipolitikan tetapi pabila pengesahan doktor menyatakan bahawa kematiannya disebabkan masalah kesihatan…nuar & the gang terus lesap..yang menanggung akibatnya adalah keluarga pemandu teksi tersebut..

    BalasPadam
  3. Ini bukan golongan penegak kebenaran..tp berok2 jalanan yang terminum 'kencingan' Nuar... ermmm..nak buat mcm mane..cai2 PR ni nampok jer mcm cerdik..walhal bengongnya lagi teruk dari baghal.. x tahu la nak ckp mcm mane lagi..

    BalasPadam