Langkau ke kandungan utama

Anwar dan Rafiz kena tipu diri sendiri

Hari ini semua calon PKR yang menang PRU 13 angkat sumpah.

Dengan itu berakhirlah satu siri pembohongan mereka kepada rakyat Malaysia.

Yang bodoh mereka yang berkhemah dan bermalam di Padang Merbuk pada hari Sabtu lalu. Adam Adli bertambah bodoh kerana ingin pertahankan Padang Merbuk, dulu pertahankan Dataran Mereka.

Allah tidak merestui agenda mereka lalu membawa angin jerubu ke Kuala Lumpur dan menyebabkan perancangan mereka gagal, tidak ramai yang hadir. Sunyi sepi Padang Merbuk pada sebelah malam.

Kehadiran jerubu samalah seperti burung ababil yang membawa batu-batu kecil menumpaskan pasukan tentera bergajah yang ingin memusnahkan Kota Mekah.

Mulai hari ini Rafizi dan Anwar serta Nurul Izzah pasti akan menjadi tikus di dalam dewan rakyat.

Ingin menipu rakyat tetapi menipu diri sendiri. Kalau berani jangan lah angkat sumpah.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Ulasan

  1. Lawati portal www.bperak.com untuk mendapatkan pelbagai isu semasa luar dan dalam negeri. Terima kasih. Portal Berita Perak.

    BalasPadam
  2. Lihat lah betapa bangang punya budak melayu..hari sabtu dulu dok berpanas dengar anuar meroyan..bermalam dengan jerebu dan embun sehinggakan dihalau oleh DBKL pagi tadi..lepas tu tidur pulak kat atas jalan konon nya nak masuk joint dalam Parlimen..lest sekali merengkot dalam lokap…kah kah kah..tengok la nanti bila pertuduhan dimahkamah sekiranya dijatuhi hukuman penjara adakah pemimpin ko nak joint sekali..ataupun pemimpin ko kata saya tak suruh pun mereka lakukan tu semua..so jawabnya tanggung lah sendiri…

    Tak caya ke..

    Lihat lah contoh yang terjadi kepada rakan kalian yang terlalu bodoh dan berlagak pandai..
    Akibat daripada nak tunjukkan terer sangat dan kononnya dia berani Umar Mohamad Azmi saorang pelajar kolej dan merupakan salah saorang peserta yang perhimpunan membantah PTPTN diDataran Merdeka pada bulan april lepas telah dijatuhkan hukuman denda sebanyak RM1k dan penjata sebulan atas kesalahan menghalang tugas saorang anggota Penguatkuasa Bandaraya yang menjalankan tugas untuk menangkap saorang peserta diperhimpunan tersebut. Nasib baik lah diMakamah pada jummat lalu dia membuat rayuan dan budak bodoh ni cuma dikenakan hukuman denda sebanyak RM3K sahaja.
    Didalam soal ini mana pergi nya para peguam PR..mana perginya para pemimpin yang dia puja saperti nuar brahi anak btanak, cekgu bard ataupun sham ketot..semuanya tidak nampak muka untuk membela nasib budak yang kencing tak lurus n…Ingat lah bahawa mereka ini hanya lah mempergunakan kalian untuk menjadi kuli batak mereka tetapi pabila kejadian ini berlaku..kalian akan menanggung akibatnya sendirian…itu belum lagi lihat apakah tindakan susulan daripada kolej tempat dia belajar kerana dia telah menjatuhkan maruah kolej tempat beliau belajar..
    Berpolitik bukan tak boleh tapi biar lah kencing tu lurus dahulu..habiskan dulu pengajian..lepas tu lantak korang laa..yang kesian adalah mak bapak yang mengharapkan kejayaan anak2 mereka tapi bukan pujian daripada masyarakat yang mak dapat dapat tapi kata2 nesta dan cacian daripada masyarakat serempat..lain kali kalau nak buat sesuatu perkara tu guna lah otak jangan main redah je..
    Ini baru satu contoh..kalian akan lihat banyak lagi contoh yang sama akan terjadi satelah semua melayu bangang yang ditangkap sewaktu perhimpunan bersih didakwa di mahkamah…tak percaya tunggu laa..hari ini pula kalau ada yang mengalami kecederaan ataupun ditangkap tanggung sendiri saja la..buat permulaan memang nuar & gangs akan ambil peduli sebab nak pergunakan isu ni bagi memburukkan kerajaan dan pihak keselamatan tetapi selepas tu lu tanggung sendiri laa sebab kalian dah tak berguna kepada kegiatan mereka..contoh terbaik apa yang terjadi kepada keluarga pemandu teksi yang meninggal dunia disebabkan sesak nafas di Jaalan Ampang sewaktu menghadiri perhimpunan bersih kali kedua dulu..kematiannya dipolitikan tetapi pabila pengesahan doktor menyatakan bahawa kematiannya disebabkan masalah kesihatan…nuar & the gang terus lesap..yang menanggung akibatnya adalah keluarga pemandu teksi tersebut..

    BalasPadam
  3. Ini bukan golongan penegak kebenaran..tp berok2 jalanan yang terminum 'kencingan' Nuar... ermmm..nak buat mcm mane..cai2 PR ni nampok jer mcm cerdik..walhal bengongnya lagi teruk dari baghal.. x tahu la nak ckp mcm mane lagi..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…