Jumaat, 14 Jun 2013

Berita menggegarkan kepala lutut Anwar

Lapuran Bloomberg: Drpd 58 negara pengeluar minyak, Malaysia duduki tangga ke 6 petrol termurah didunia. Negara yg harga paling mahal di dunia adalah negara yg Anwar agungkan, Turki USD9.89 segelen
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

9 ulasan:

  1. anwar ni bab memperbodohkan rakyat memang pandai. kesian penyokong yg taksub. dah lah mamat tu rendah moral.

    BalasPadam
  2. Itu yg pelik tuh, sebab masih banyak yg menyokong samdol nih dan antara mereka2 yg masih menyokong sisamdol nih, adalah dari mereka2 yg sebenarnya buta hati..sebab kalau tak masakan yg dari golongan terpelajar dan professional pun ada...

    BalasPadam
  3. Gunakan rakyat bukan untuk kepentingan rakyat tapi untuk kepentingan diri dan kroni2nya. Talian hayat sudah hampir ke penghujungnya tapi masih tak sedar diri.

    BalasPadam
  4. Sejarah kejatuhan kesultanan Melayu melaka adalah disebabkan oleh pengkhianatan bangsa Melayu sendiri.

    BalasPadam
  5. aku baru balik dr istanbul.2 minggu kat sana.minyak kat sana memang mahal.tapi kualiti minyaknya xsama dgn ron95.pakai pd toyota alfad keretapun x mampu nk bergerak.lepastu nape x sebut gaji depa kat sana berapa ringgit sebulan.lpstu lg tau tak duit malaysia x laku kat sana.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pergi la duduk sana. Tak payah balik sini lagi. Sepatutnya kita betulkan keadaan bukan buat perbandingan yang tak sepadan tu. Aku pun biasa pergi sana dua minggu. Di Istanbul jalan-jalan malam pelancong selalu kena rompak.

      Padam
    2. Anwar kata bininya adalah anugerah tuhan, anugerah tuhan agama mana aku tak kesahlah.
      Bab anugerah ini aku percaya, bidang anugerahnya yang aku percaya ialah pandai bercakap. Itu saja yang aku nampak. Apa yang dia cakap aku tak pandai komen lah sebab semua malitaiping pandai baca sendiri. Zha

      Padam
  6. Kencinh deras mamat sekor ni

    BalasPadam
  7. anak sedara aku ada belajo kapalterbang...kalo tak silap di uk..tajaan mas ada pelajar dari turki...dia kata 1 dpd 3 pelajar turki...makan babi.....?...ini cerita benar...

    BalasPadam