Ahad, 30 Jun 2013

BOMBA MALAYSIA : TAHUKAH MEREKA (Ketua Balai) LOKASI PILI BOMBA INI?


8 ulasan:

  1. Emmm...cuba teka kedai siapa tu?

    Aku teka mesti kedai Cina punya sebab kalau kedai melayu dah mesti kena roboh punya dengan penguatkuasa orang melayu dan kerajaan melayu di tanah melayu.

    Betul tak?

    BalasPadam
  2. itu pili bomba persendirian lah bodohhhhhh


    tak kan bomba malaysia tak nampak.....
    itu pili bomba mak bapak aku yang pumyeeeeee

    jangan usik maaaaa.. wa saman rm 1000000 juta sama luuuuu

    BalasPadam
  3. Malu lah Bomba! Di biarkan begitu, ada apa apa ker?

    BalasPadam

  4. Peniaga mesti cakap " Ini macam bikin ada salah ke ? mana ada law cakap tak boleh, sy tak tau, tak ada sapa pun cakap ini salah ke, betul ke pun ".

    BalasPadam
  5. aku tak geram kat pili bomba tu tapi geram kat jeruk dalam balang tu..uwaaaaa.. Bro TM.. Kat mana kedai ni ??

    BalasPadam
  6. makin banyak jabatan yang nyenyak nampaknya sekarang....

    BalasPadam
  7. Kedai cina yang nak guna lebih tanah dari yang diperuntukkan, bayak berlaku mcm ni..

    BalasPadam
  8. Maaf komentator .... Untuk pencerahan. Pili bomba akan terbina diatas salur paip bawah tanah. Berdasarkan gambar yg admin kirim, kelihatan pilibomba tersebut dijaga dengan baik, kerana walaupun terletak dikakilima kedai, namun pembuka injap (sebelah kiri pilibomba)kelihatan diselenggara dengan baik. Ini menandakan pilibomba tersebut boleh digunakan. Soal kedudukan, pembesaran jalan atau bangunan telah dilakukan dipdrmukaan, sedangkan saluran paip bawah tanah masih ditempat asal. Harap maklum.

    BalasPadam