Sabtu, 24 Ogos 2013

ADA ORANG MACAM INI DI TEMPAT ANDA?

"Ramai yang nak bertanding jawatan dalam parti UMNO..tapi masa PRU haram tak nampak muka,nak keluar duit pun sayang...tapi masa pemilihan parti ,24 jam ada kat bahagian dan cawangan,duit mcm air hujan lajunya...hahaha"
DINO BLUES 

5 ulasan:

  1. peminpin cam ni yakin boleh ....boleh blah!!

    BalasPadam
  2. PELABURAN UTK MEMBELI TEMPAT DI AKHIRAT

    BalasPadam
  3. mana2 parti politik pun mcm ni... sama saja. kita rakyat ni diperbodohkan.

    BalasPadam
  4. BUKAN SETAKAT ADA BRO..TAPI MAJORITI..ITULAH SEBAB UMNO SEMAKIN HANCUR..KERANA ORANG MCM NILAH YANG AKAN MENANG..TO ME UMNO BEYOND REPAIR..RIP

    BalasPadam
  5. kebetulan di tempat saya memang ada...dan mesyuarat baru2 ini beliau masih mendapat jawatan penting sebagai TIMBALAN PENGERUSI TETAP cawangan...(kena tanam)..hehe

    BalasPadam