Ahad, 18 Ogos 2013

TIONG LAI MEMBELA PENGUSAHA RESORT

APA SUDAH JADII?
APA SUDAH JADI DENGAN MCA? 
"Datuk Seri Liow Tiong Lai said today the government’s decision to revoke the permanent residency (PR) of a Singaporean Muslim man for allowing a group of Buddhist tourists to meditate in a Muslim prayer room in a resort, as too harsh of a punishment."
INGAT MAJLIS PEGUAM SAJA YANG BANTAH TINDAKAN ZAHID RUPA-RUPA KOMPONEN BN PUN BANTAH!!!!!

14 ulasan:

  1. Kita dah tau hati perut Cina, jgn ambil peduli walau siapapun yang berkokok. Teruskan tindakan demi bangsa, agama & negara Melayu ini.

    BalasPadam
  2. Tiong Lai, kau sudah hilang 8 undi....next GE kau bungkus dan Melayu akan wakili kawasan Parlimen Bentong...Goodbye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Melayu hangat-hangat tahi ayam je

      Padam
  3. Hang pi jalan lah Tiong Lai......

    BalasPadam
  4. MCA dah tak relevan. Jgn pedulikan mereka.

    BalasPadam
  5. MCA ni proxy CinaDAP je....jangan lupa apa dia buat(STAR) sebelum PRU dulu.....kasi cina makan busar sebelum BN kalah........tapi sebaliknye....bukan dia orang MCA tak tahu yang cina nak jatuhkan kerajaan masa tu...pomen cina biodoh kat tempat aku pun tahu cina nak UBAH. MCA ...MAlaysian Chauvinist Assosiation....belakon je tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hai... baru tau MCA dan DAP sama saja? MCA cakap dengan PM berbisik pelan-pelan kalau hendakkan habuan untuk cinabeng, tapi DAP berkokok sekuat-kuatnya. Keputusannya? Kedua-dua parti dapat apa yang dihajatkan oleh cinabeng. Melayu jugak yang gigit jari kena main. Kesian Melayu... Sekarang ada faham?

      Padam
  6. Sudahlah Tiong Lai. Tidak perlu caksp banyak MCA sudah kalah!. Ada menang sikit itu orang Melayu yang tolong!

    BalasPadam
  7. Tiong Lai ,u and your mca has no dignity. Take your party out of BN. We dont trust u. And you will never get our malay votes in any future elections.

    BalasPadam
  8. Nak tarik pengundi cina macam tu la..cina ni semua sama ja agenda depa..yg ni sebenarnya musuh dalam selimut..

    BalasPadam
  9. Nak tarik pengundi cina macam tu la..cina ni semua sama ja agenda depa..yg ni sebenarnya musuh dalam selimut..

    BalasPadam
  10. Lai..lai (burung) tiong lai.., itu ingatan Zahid pada semua warganegara Malaysia. Kalau ada Cinabeng yang tak hormat dan menghina Islam dan asyik mengutuk Malaysia saja taraf warganegara mereka juga boleh dilucutkan. Ini termasuk taraf warnegara lu tiong lai!!!!

    BalasPadam
  11. Ala,relek le bro.kita orang tak heran dgn malaysia punya law.cuma atas kertas aje.suma bolih setel.no problem..itulah persepsi mamat singapore tentang undang2 negara kita.aku sokong 100% KDN kenakan tindakan pada mamat tu,cuma jgn pulak pilih bulu.orang melayu kena,cina lepas.

    BalasPadam
  12. aiya..! itu hali pilihanlaya apa pasat lu olang kasi menang itu Ah Lai..? sikalang mau malah2 kutuk dia talak guna juga.. kalau dia mungkus itu hali... itu Adnan Yakob telinga sulah kasi potong ma.. ha ha.. selepas itu dia talak bole pakei itu spectacle tak bole sangkut.. kena pakai itu contek lense... dia sulah telejun itu sungai Pahang jugak.. kah kah kah..

    BalasPadam