Rabu, 18 September 2013

Sudah dijangka, Presiden Hadi tolak kenyataan Ketua Ulamak

Pas tetap akan meneruskan kerjasama dalam Pakatan Rakyat walaupun Ketua Dewan Ulama, Datuk Harun Taib mencadangkan agar parti itu mengkaji semula tahaaluf siyaasi (kerjasama politik) khususnya dengan PKR.

8 ulasan:

  1. PAS tu kan dah sesat??? siapa kesah???? Pelacur agama..asalkan dapat perintah Malaysia, kalimah Allah pun sanggup di kongsi. Mereka tak ada maruah diri...jalang antarabangsalah katakan...dah lunyai di rogol oleh PKR dan DAP, masih tak sedar-sedar diri..janganlah harap perkara-perkara luarbiasa yang mencarik adat daripada puak-puak sesat ni...lagi sesat ada la!!!!

    BalasPadam
  2. Nak kaji ape nye, dah banyak masyuk.

    BalasPadam
  3. Sebabnya nak jimat duit DAP dan PKR dia ni sekor jer dorang bela. Tanduk PAS atau lebih jelas lagi telur Hadi dah kena pegang. Tu lah dia cakap sesuatu yang tak Islamik. Asal 'janji' jahat dia dengan mereka di pertahankan.

    BalasPadam
  4. Sesat lagi menyesatkan.Jadilah Barua Dapig sehingga melayu hancur

    BalasPadam
  5. PAS ADALAH PARTI MELAYU ISLAM BABI YANG HALAL!!

    AHLI2 PAS ADALAH BABI JANTAN DAN BETINA!!

    BalasPadam
  6. Jangan buat kenyataan buta tuli macam tu. Hanya akan buat komen kita menampakkan kita tak cerdik. Komen dengan perkataan yang baik dan elak emosi keterlaluan.Komen biar berilmu.

    BalasPadam
  7. Sedap sangat ke kerja hisap palat kulup tu, tok Haji?

    BalasPadam
  8. Allah memkurnaikan akal supaya kita menjadi Insan yang berguna tetapi pemimpin dan bahlul bahlul PAS mereka ini tak mengguna akal langsung sanggup mengadaikan kalimah Allah semata mata gilakan harta dan pangkat.
    Mereka buta hati sehingga muslihat kafir tujuan untuk mengkristiankan bangsa melayu tidak dapat diketahui.
    Pemimpin pemimpin PAS ini berselindung dgn pakaian menampakkan Islam, tertapi hakikatnya mereka ini lah perosak agama suci Allah.
    Mereka ini tidak sadar yang kelakuan mereka ini tidak menampakkan seseorang muslim. Mereka boleh menipu dengan berpakaian tetapi kelakuan buruk mereka yang terdedah tidak dapat mereka sembunyikan. Hanya orang yang berakal tahu akan tipu muslihat mereka.

    BalasPadam