Selasa, 29 Oktober 2013

Ini baru nama Pas Haprak

Masa aku kecik-kecik pernah juga tengok Melayu haprak. Haprak sebab setiap kali ada cina mati, depa ambil upah pakai baju guni dan menangis ikut lori mayat.

Akan tetapi melayu haprak tu dah tobat dan tak buat kerja tu lagi, rupa-rupa zaman sekarang ada lagi berlaku pada orang Pas yang kononnya menegakkan Islam. Ustazah Abby Elite kata "orang Pas masuk syurga, undi Bn dapat dosa, undi Pas dapat pahala."

Ini yang dok usung bendera Dap Sosialis Demokrat ini termasuk dalam golongan apa?

Harap Ustazah Abby dapat bagi jawapan!

13 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Itu namanya semangat setia kawan. Sama juga setiakawan umno dengan mic dan mca harbi. tak lebih tak kurang!!

    BalasPadam
  3. BAyar RM10.00 sanggup bawa bendera. Apa nak jadi dengan Parti Angguk Saja.

    BalasPadam
  4. PAS pencacai angkat najis kafir DAPigs... tak tau malu ke???

    BalasPadam
  5. Pak pandir moden.pas pis Pussy.ingat. PAS ingat lendir.konseling bini orang pukul 3 pagi.

    BalasPadam
  6. Patutnya bagi calon DAP bertanding kat sini..kan ke namanya pakatan. Baru ada liberisasi politik. Lagipun PAS mana ada kelas..hanya layak jd jurucakap DAP boleh la..

    BalasPadam
  7. inilah spesis2 barua DAP.

    BalasPadam
  8. jangan mareh ! naik moto pegang roket boleh terbang sampai ke bulan.

    BalasPadam
  9. Kan dari dulu penduduk Malaysia kata parti PAS ini adalah parti politik yang telah menyesatkan penyokongnya. Pemimpin2 mereka mengambil kesempatan dengan menggunakan ayat2 Quraan bagi mempengaruhi penyokong mereka yang rata2 buta dalam agama. Contohnya...tabung Memali yang hampir mencecah jutaan ringgit lesap begitu sahaja. Tiap2 kali ceramah PAS penyokong disogokkan dengan uncang kosong bagi mengutip derma yang tidak direkodkan. Kita nampak penyokong2nya begitu ghairah mengibarkan bendera DAP, tanpa sedikit pun berasa malu....ini kerana DAP menuntut kalimah ALLAH digunakan oleh kristian. Lim Guan Eng tanpa segan silu mempermainkan nama Khalifah Omar Abdul Aziz bagi menipu orang PAS supaya menyokong mereka. Inilah apa yang dikatakan kebodohan orang2 PAS sampai sekarang.

    BalasPadam
  10. kepada pengundi sg limau,kalau kertas undi anda tiada gambar roket terus pangkah gambar dacing.orang pas pun dah malu nak usung bendera pas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Mereka ni bodo x bole diajar .mereka akan bodo sampai mati.

      Padam
  11. biarkan la mereka julang apa pun, bagi mereka kemenangan dunia adalah segala2 nya walaupun telah NYATA bahawa DAP menentang negara islam apa lagi hukum hudud spt yg di laung2kan oleh PAS...

    BalasPadam