Langkau ke kandungan utama

Ini baru nama Pas Haprak

Masa aku kecik-kecik pernah juga tengok Melayu haprak. Haprak sebab setiap kali ada cina mati, depa ambil upah pakai baju guni dan menangis ikut lori mayat.

Akan tetapi melayu haprak tu dah tobat dan tak buat kerja tu lagi, rupa-rupa zaman sekarang ada lagi berlaku pada orang Pas yang kononnya menegakkan Islam. Ustazah Abby Elite kata "orang Pas masuk syurga, undi Bn dapat dosa, undi Pas dapat pahala."

Ini yang dok usung bendera Dap Sosialis Demokrat ini termasuk dalam golongan apa?

Harap Ustazah Abby dapat bagi jawapan!

Ulasan

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Itu namanya semangat setia kawan. Sama juga setiakawan umno dengan mic dan mca harbi. tak lebih tak kurang!!

    BalasPadam
  3. BAyar RM10.00 sanggup bawa bendera. Apa nak jadi dengan Parti Angguk Saja.

    BalasPadam
  4. PAS pencacai angkat najis kafir DAPigs... tak tau malu ke???

    BalasPadam
  5. Pak pandir moden.pas pis Pussy.ingat. PAS ingat lendir.konseling bini orang pukul 3 pagi.

    BalasPadam
  6. Patutnya bagi calon DAP bertanding kat sini..kan ke namanya pakatan. Baru ada liberisasi politik. Lagipun PAS mana ada kelas..hanya layak jd jurucakap DAP boleh la..

    BalasPadam
  7. inilah spesis2 barua DAP.

    BalasPadam
  8. jangan mareh ! naik moto pegang roket boleh terbang sampai ke bulan.

    BalasPadam
  9. Kan dari dulu penduduk Malaysia kata parti PAS ini adalah parti politik yang telah menyesatkan penyokongnya. Pemimpin2 mereka mengambil kesempatan dengan menggunakan ayat2 Quraan bagi mempengaruhi penyokong mereka yang rata2 buta dalam agama. Contohnya...tabung Memali yang hampir mencecah jutaan ringgit lesap begitu sahaja. Tiap2 kali ceramah PAS penyokong disogokkan dengan uncang kosong bagi mengutip derma yang tidak direkodkan. Kita nampak penyokong2nya begitu ghairah mengibarkan bendera DAP, tanpa sedikit pun berasa malu....ini kerana DAP menuntut kalimah ALLAH digunakan oleh kristian. Lim Guan Eng tanpa segan silu mempermainkan nama Khalifah Omar Abdul Aziz bagi menipu orang PAS supaya menyokong mereka. Inilah apa yang dikatakan kebodohan orang2 PAS sampai sekarang.

    BalasPadam
  10. kepada pengundi sg limau,kalau kertas undi anda tiada gambar roket terus pangkah gambar dacing.orang pas pun dah malu nak usung bendera pas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Mereka ni bodo x bole diajar .mereka akan bodo sampai mati.

      Padam
  11. biarkan la mereka julang apa pun, bagi mereka kemenangan dunia adalah segala2 nya walaupun telah NYATA bahawa DAP menentang negara islam apa lagi hukum hudud spt yg di laung2kan oleh PAS...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…