Isnin, 28 Oktober 2013

Pas Kedah semakin suram dan bakal bungkus


Pas sebuah parti politik suku yang bertakiyah kononnya sebuah parti yang pertahankan Islam.  Pada hakikat sebenar Pas bukanlah sebuah parti yang mendokong Islam sebaliknya penuh kesesatan ( khawarij).

Pas yang bermula di Perak dan semakin kuat di Kelantan, Terengganu, Selangor dan Kedah. Apa pun akhir-akhir ini rakyat mula sedar bahawa Pas hanya sebuah parti politik biasa yang ingin berkuasa. Pas ialah parti politik yang mempunyai cita-cita yang sama seperti Dap dan Pkr yang meletakkan kepentingan assobiyah di hadapan dan agama di belakang.

Buktinya dalam isu khalimah Allah yang dituntut oleh Kristian dan agama-agama lain di Malaysia. Pas sebagai sebuah parti boleh bersetuju dengan tuntutan sekutu mereka terutama Dap yang lebih kepada sekularisme.

Kini Pas bukan lagi Pas di Zaman Fadzir Noor, Pas sekarang Pas Anwarinas. Pas assobiyah, kawarij dan penuh pembohongan.

Kini rakyat Kedah sudah mula menolak Pas dan buktinya ialah angka-angka berikut;

Keputusan PRU dan jumlah kerusi Pas di Kedah sejak 1990

1990 = 01 kerusi
1995 = 0 2 kerusi
1999 = 12 kerusi
2004 = 04 kerusi
2008 = 16 kerusi
2013 = 09 kerusi

1995 Pas mula menguasai kerusi Sg Limau dan tidak mustahil kerusi ini akan kembali kepada BN minggu depan.

1999 kerusi Pas bertambah kerana krisis pemecatan Anwar Ibrahim dan menubuhkan parti baru iaitu Parti Keadilan Rakyat pimpinan Wan Azizah.

2008 adalah pencapaian terbaik Pas di Kedah kerana tsunami yang berjaya dimainkan oleh Dap dan Pkr, ia juga menyebabkan BN  hilang 5 negeri.

Ingatlah wahai pengundi Dun Sungai Limau, Isnin depan 4 November ialah tarikh keramat untuk memperbetulkan persepsi baru dalam kawasan anda. selepas 20 tahun di bawah Pas kini masa untuk bertukar.