Langkau ke kandungan utama

Perempuan Melayu Yang Tak Tahu Malu

sudah seminggu video ini berlegar di facebook dan youtube...bila lah si bodoh ini nak mengosongkan rumah yang bukan miliknya. dahlah sombong.....malu lah jadi rakyat Malaysia...harap berambus lah cepat dari rumah tersebut

Ulasan

  1. budjet yg terbaek dari pm melebihi badjet2 pm seblm ini krna berjaya mengurangkan penyakit kencing manis kpd sifar tahniah pd pm 1 lap u

    BalasPadam
  2. tak perlu fikir lagi...guna sahaja mahkamah halau manusia yang tidak tahu berterima kasih...dah lah duduk percuma lagi nak berlagak sombong....soal anak kecik dah jadi tanggungjawab ketua keluarga cari tempat tinggal...

    BalasPadam
  3. Malu dengan kelakuan perempuan melayu ini. Cakap tentang simpati kapada keluarga yang mempunyai ramai orang.
    Actually we are talking about law!!!
    She should ...f*&@# off from the house.

    BalasPadam
  4. Malu aku sebagai melayu. Kepada tuan rumah yg baru aku rasa berbangsa india..anda amat penyabar dan cool..

    BalasPadam
  5. Betul pun 'pembeli' tu bodoh,sepatutnya jangan layan lagi peremepuan macam tu secara baik,ambil saja tindakan mengikut undang-undang,minta perentah mahkamah dan bantuan polis akan di beri utk mengosongkan rumah tersebut.

    BalasPadam
  6. memang bikin panas, kalau saya halau saja perempuan bangsat jahanam macam itu..betul2 tidak mengenang budi..halau cepat perempuan itu..tuan rumah

    BalasPadam
  7. Kerajaan kita yg mengajar rakyat jadi begini akibat meminggirkan modal insan akibat asyik mengejar kemajuan dan kuasa politik:

    1. Tiada lagi sifat syukur
    2. Tiada lagi sifat sabar dan sopan santun
    3. Tiada lagi sifat ringan tulang ingin
    membantu
    4. Hilang sifat pertimbangan ketika memandu
    5. Hilang rasa malu buat maksiat
    6. Tiada lagi kemudahan2 awam yang dibuat
    dgn sempurna dan diselenggara dgn baik.
    7. Kurangnya pengangkutan awam seperti bas, feeder services dan network di kawasan pinggir bandar dan desa. Tiada pelan yg konkrit utk atasi masalah ini
    8. Menghasilkan ramai pemuflis2 akibat tanggungan hutang dan riba
    9. Rakyat akan menjadi malas dan akan bergantung pd brim sentiasa. Tidak ada program mengajak rakyat jadi kreatif dan adventurous. Dizaman Tun M sahaja kita ada saat2 ini.
    10. Program2 tv, radio,social media tidak dipantau yg sekarang ni lagi byk melebarkan jurang intergrasi kaum.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…