Ahad, 24 November 2013

Alahai! Kesian dia

Jangan sedih la Mat Put, inilah pemilihan yang islamik!

13 ulasan:

  1. bro...lu mimpi ka. Ini pemilihan parti dan terpulang kpd perwakilan nak pilih siapa..engko ingat jadi pemimpin ni cukup kat dunia je kee...setiap kita akan di tanya jawatan yg kita sandang ni dijaga dgn baik utk dunia dan akhirat..majoriti pemimpin umno melayu hanya jaga utk perut sendiri..itu sebab sampai sekarang ekonomi orang melayu hancus..siapa buat jika tak umno dan kuncu2nya. Pemimpin rasuah/peminum/perompak duit rakyat/kaki betina/berlagak kononnya prihatin utk rakyat etc...pun hampa pilih. Tunggu la bila Allah tanya kenapa pilih pemimpin yg sebegini...kelu kita nak jawab di akhirat kelak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko pilih kaki liwat kaki kencing jadi ketua tak pa.

      Padam
    2. Tuan, boleh tuan namakan pemimpin umno yang tuan maksudkan di atas.....
      Saya juga boleh namakan pemimpin tuan yang dibuktikan berzina, disahkan meliwat oleh mahkamah, ditangkap berkhalwat, dibuktikan menjilat ...#*#@,

      Padam
    3. Ekonomi org Melayu hancus ,kerana Umno konon,tapi ekonomi org Cina maju sedangkan mereka pun di perentah oleh Umno,malahn mereka tak dapat subsidi seperti mana org Melayu dapat pun,Mengapa?.Sebab Melayu ni ramai macam hang,yg hanya tahu salahkan orang.Hang yg tak suka Umno dan tak ikut Umno mengapa tak maju?.

      Padam
    4. Wei lembu cai PAS.. jgn tgk pada UMNO, tgk pd PAS apakah sumbangan pemimpin PAS yg hanya tahu ketuk tin milo utk mentakedarah duit dan sembur air liur utk fitnah dan caci org lain?? itu sumbangan kah??? Perompak besar ialah golongan PAS yg menipu atas nama Rasuah atas nama org lain sedangkan mereka sndiri TOGHUT dan PEROMPAK rakyat.

      Tabung Memali lesap tanpa diketahui habuknya. Tabung Lahad Datu menggunakan no akaun utama parti PAS Laknat.. habis tu macam mana nk asingkan wang sumbangan dgn wang parti? dana2 Kawasan yg tidak diaudit, PASTI seluruh negara yg entah ke mana wang dibiaya.. masuk poket siapa???

      Wahai cai PAS.. sejak UMNO perintahlah ada org Melayu yg sudah kenal Jet Mewah.. ke hulur ke hilir lupa pd rakyat, golongan elit Melayu yg kaya raya tp jd pencacai PR.. lahir dr dasar siapa? Org Melayu dlu hnya melukut di tepi kaki Cina.. dasar Ekonomi Baru telah mengubah gaya hidup Melayu.

      Bkn main senang tduuh org UMNO rasuah.. pemimpin PAS utama kaki BETINA masuk keluar hotel.. video sah2 tp jenis bangsa tk malu, PAS tetap salahkan UMNO.. bini pemimpin PAS bunting boyot UMNO yg salah??

      bodoh.. ini spesis Nik Najis.. spesis Munafik yg tahu cari slaah org tp diri sendiri penuh dgn aib najis dan BUSUK!

      PAS Laknatullah.. elok sgtlah kaki betina-komunis-syiah bakal jd Presiden PAS.. PAS akan hancur lebur tk lama lg sehingga akan jd parti plg sesat atas muka bumi Melaysia ini dan dihancurkan Allah! AMinn!

      Padam
  2. adat pertandingankan ada kalah/menang. Kali ini Salah UMNO ke.

    BalasPadam
  3. mat sabu pernah kena tangkap basah dengan bini orang di hotel kat kota baru tapi penganot pas angkat jadi ketua..

    mat sabu sokong komunis yg.didalam ajaran komunis agama tidak dipercayai.

    mat sabu adalah orang pertama dedah bahawa anwar kaki liwat dengan menggelarkan nya dengan gelaran 'al-juburi' dan kini penganot pas tunduk toat dengan anwar.

    mat sabu diangkat sebagai pemimpin walau pernah kata ''saya lebih rela makan babi dengan guan eng berbanding makan ayam dengan najib''

    Dulu pas kata umno tolak islam tolak ulama...keputusan muktamar 2013 menunjukkan dewan ulama dah tak bernilai lagi...

    gen2felda

    BalasPadam
  4. Engko pilih pemimpin penipu kt dunia. ko igt kt akhirt nnt boleh tipu Tuhan mcm Stopa Ali tipu bini die ke?? Muka jelas stopa Ali dlm video betina tu.. tp mau tipu jgk.. itu pemimpin 'akhirat' ala PAS pispus yg pencacai pilih angkat jd leader? Salah UMNO nmpk sgt.. ditilik smpai lubang cacing tp salah PAS menyeleweng di negeri2 Kelantan dan Kedah.. buat bodoh.. rakus rasuah.. kayakan ank menantu pemimpin PAS.. smpai nk ke rasuah Umrah.. celako PAS!!

    BalasPadam
  5. Elok sguh la bahasa.. pakat2 la rasa sorang sikit..

    BalasPadam
  6. Ape sumbangan Pas pada negara.....kosong..kosong ...kosong..yg ade hanya cerama caeramah je ...mengutuk menghina mengumpat ..meluat lah tengok Pas ni.

    BalasPadam
  7. Saya sangat-sangat setuju dengan semua komen yang anti Md Sabu dan PAS. Walaupun sudah 59 kali mengadakan muktamar aku masih tak dapat menyenaraikan apa-apa kebaikan yang PAS bawa kepada orang-orang Melayu Islam di Malaysia. Memecah belahkan lagi orang Melayu adalah dengan memutarbelit pengertian Al Quran yang membawa pengertian yang memihak kepada PAS bukan untuk kebaikan kepada orang-orang Islam keseluruhannya. Oii orang-orang PAS tak payah la asyik dengan anta...ana...anta ..ana...sebab beribu kali berulang-ulang mengguna perkataan ganti diri dalam bahasa Arab itu tak menjadikan awak lebih Islam dari orang-orang Islam yang lain. Pokoknya hati mesti bersih dan tidak berdendam dan irihati.

    BalasPadam
  8. Sesat ajaran parti

    BalasPadam
  9. Aku nak belajar dari amano la cara cari duit. Bela lembu rm juta2, simpan cikit2 dari kecil bila besar boleh beli cincin berlian juta2, boleh naik jet exctf ke merata2, bina rumah juta2 walaupun masih muda. Jum masuk amano tentu jadi kaya. Halal haram belakang kira yg penting dapat harta, wanita dan takhta. Mari...

    BalasPadam