Ahad, 3 November 2013

Maklumat Sulit PRK Sg Limau

Perjumpaan Pimpinan PAS malam tadi bersama ketua ketua pusat mengundi turut dihadiri wakil DAP yang mana DAP dah sahkan sg Limau PAS akan menang kerana DAP berjaya dapat 2800 undi untuk PAS. Menurut wakil DAP prk Sg limau kali ini hanya boleh ditentukan dengan faktor beli undi dan atas sebab itu DAP telah menyalurkan peruntukkan kepada 2800 pengundi bagi memastikan untuk mengundi PAS esok. Atas penerangan wakil DAP itu menyebabkan 4 ketua pusat mengundi yang hadir tidak berpuas hati dengan campurtangan wakil DAP dan telah bertindak keluar dari meeting yang diadakan. 4 ketua pusat mengundi PAS juga telah mengugut untuk menututup dan tidak membawa pengundi esok keluar kerana tidak berpuas hati DAP mengatur segala proses Prk Sg Limau dan bermain dengan pembelian undi.

"DAP dah atur kemenangan, nampak sangat lah bahawa DAP yang boleh tentukan kemenangan PAS walaupun ditempat Melayu"

Terbukti PAS hanya ikut telunjuk DAP dalam apa cara sekalipun termasuk dengan Prk Sg Limau ini dengan menggunakan duit yang DAP perolehi bagi membeli undi. Tak hairan lah Lim kit Siang keluarkan kenyataan Prk Sg limau Duit merupakan faktor kemenangan parti yang bertanding.

1 ulasan:

  1. Dah terang lagi tersuloh.....macai-macai PAS-pis-pus kat atas tu senang2 diperkotak-katik kan dek DAPpigs. Itu pun depa tak sedaq diri lagi. Memang hampas melayu2 kat dalam ganbaq tu....ganbaq tu mengingatkan aku gambaq lama yang diambil sewaktu orang putih dok perintah tanah melayu dulu....yang dok pegang microphone tu pulak tengah sibuk dok jaja melayu2 yang tak sedaq diri tu untuk dijual macam hamba abdi....macam cerita P. Ramlee tajuk '3 Abdul' tu......

    BalasPadam