Selasa, 3 Disember 2013

Betul kah kenaikan tarif elektrik membebankan?

Ini video lama, jadi setakat hari ini adakah tuan-tuan rasa terbeban, tertekan sehingga ramai yang gantung diri?
Nampaknya tak ada yang terbeban, alatan elektrik makin bertambah, pendingin hawa pun bertambah, malah kereta pun makin besar.  Hari-hari rakyat makan besar di restoran, tiap-tiap bulan melancong shopping. Apa lagi yang tak puas hati?

2 ulasan:

  1. betul ke? itu mungkin org yg bnyk duit, yang mcm aku ni... anak 5, makan di restoran hari-hari? sebulan sekali dgn anak-anak pun kena pikir 10 kali.... tiap-tiap bulan melancong? setahun sekali pun payah..... kereta makin besar? nak maintain pun tak cukup duit.... lain la mcm korang yang dpt duit lebih... maaf la.... aku undi BN jg tapi jgn la buat aki mcm ni....

    BalasPadam
  2. Memang membebankan...secara tidak langsung akan mempengaruhi lain2 kos barangan dan perkhidmatan ... bagi orang kaya, kenaikan 4.99 mungkin takde hal ler...

    BalasPadam