Khamis, 2 Januari 2014

PAS UPAH BANGLA UNTUK BERDEMO




Inilah kebodohan puak puak Pas yang tidak boleh diikut. Ada otak tak mahu guna, barang naik dok salahkan kerajaan BN,

Kerajaan Selangor, Penang dan Kelantan naik cukai tak bising, naik harga parking kereta dok senyap sahaja. bil air naik pun senyap.

Untuk pengetahuan hangpa, persatuan-persatuan peniaga cina setiap tahun akan merancang kos yang perlu dinaikkan, sebagai contoh persatuan peniaga cermin, cermin mata, peniaga ubat, peniaga mee, peniaga barang hardware, peniaga barang runcit, persatuan pengusaha bas sekolah dan lain-lain akan menentukan kenaikan harga setiap tahun.

Malah dalam persatuan mereka ada Taiko yang sangat berkuasa dan mempunyai kuasa menentu sebarang kenaikan harga.

Hari ini Dap mempunyai cita-cita baru iaitu untuk menguasai pentadbiran kerajaan, oleh kerana kebodohan Pas maka pihak Dap akan lebih ghairah untuk menaikkan harga barangan runcit pada tahun ini.

Dap akan menaja dan menghasut orang 'melayu bodoh' agar menyalahkan kerajaan atas kenaikan harga barang dengan membuat demo.

bersambung/.....


4 ulasan:

  1. bodoh punya orang!
    kau kais pagi petang kasi najib makan tu kenapa,kau dah tak reti makan ke?sendiri kais sendirilah makan!kalau kais pagi petang orang makan bodoh apa kau mengais!

    BalasPadam
  2. Puak puak PAS mana pernah ada otak. Allah jadikan mereka mcm maanusia tapi kurang satu. Otak takde. Di Selangor menang kerusi terbanyak dlm Fuckatan tapi tolak tak mau jadi MB. Sebab apa? sebab takde otak. sebab bebal.

    BalasPadam
  3. puak puak PAS memang bodoh dab bebal dari zaman azali lagi. Allah ta'ala cipta puak puak ni serupa maanusia tapi tanpa otak. tu pasal dlm PAS ni mcm2 jenis maanusia ada. mcm2 jenis perangi yg hodoh2 ada, tapi mereka tak nampak. Bebal dan bodoh le katakan.
    Satu contoh. Menang lebih kerusi dlm Fuckkk-atan di Selangor tapi tolak jawatan MB. Sebab ape.?
    Bodoh dan bebal.

    BalasPadam
  4. Jngn t'lalu salahkn pembangkang.. Skrg ni Kerajaan yg di perintah BN telah berjanji semasa pilihan raya utk kurangkn KOS SARA HIDUP... Dgn moto BN, Jnji di tepati.. Tp jnji xditepati.. Ini mmbtkn rakyat terasa tertipu dngn janji yg diberi..

    Bab cina naikn Harga brg krn mereka adlh penopoli peniagaan di Malaysia.. Org Melayu pula masih lg dgn berniaga dgn cara mnggnkn BOMOH bukannya cara persaingan sihat.. Jd pembuat, pemborong dan peniaga adalah org Melayu sendiri maka xde lh org cina nk naikn brg. Org melayu hanya peniaga tp pembuat dan pemborong adlh cina..fikir2kn.

    manakala cukai pntu dinaikan bg memblhkn kerajaan negeri mmberi perkhidmatan terbaik kpd rakyat yg semakin tidak menghargai harta awam yg di sediakn. Bab air itu kerajaan Pusat yg menaikan harga, manakala kerajaan negeri mengikut shj..

    Punca segalanya dr kerajaan BN sndri yg bnyk mmbazir wang rakyat smpikn subsidi terpaksa dipotong..

    BalasPadam