Jumaat, 3 Januari 2014

RASA NAK KEPAK SAJA KAKI DIA BAGI PATAH 3

MENGHINA BANGSA MELAYU DAN PEMIMPIN MELAYU.
MARUAH MELAYU TERCABAR DAN DICABAR

3 ulasan:

  1. Berani kerana Betul, Mahathir rampas estet dulu, sekarang yg tinggal di estet dulu dah jadi pengemis di Bandar, tak hairanlah gambar Puki Mak di hentam dengan kasut, dlm kebudayaan India tindakan ini adalah yg paling hina keatas orang yg dibenci..

    BalasPadam
  2. caption gambar tu tak tepat..najib tu pemimpin malaysia..tak payah nak membabitkan kaum dalam gambar tersebut..pakcik tu tak puas hati dengan najib..bukan tak puas hati dengan melayu..kalau ikut hati aku..aku pun nak kepak pakcik ni, tp ingat..api dengan api takkan ada kesudahannya..menulis lah dengan berhemah..sekian

    BalasPadam
  3. caption gambar tu tak tepat..najib tu pemimpin malaysia..tak payah nak membabitkan kaum dalam gambar tersebut..pakcik tu tak puas hati dengan najib..bukan tak puas hati dengan melayu..kalau ikut hati aku..aku pun nak kepak pakcik ni, tp ingat..api dengan api takkan ada kesudahannya..menulis lah dengan berhemah..sekian

    BalasPadam