Selasa, 25 November 2014

Anwar Ibrahim meraban di TEDxGeorgetown





Hahahahaha! Ingat hebat sangat tempat yang dia pergi bercakap...rupa-rupa cokia ..kalau nak bercakap macam tu kat Malaysia pun banyak tempat dia boleh bercakap, antaranya ialah toastmaster club Malaysia.

Di sana Anwar berkongsi pentas dengan seorang Gay yang berkongsi pengalamannya. Pada malam Anwar bercakap pada 15 November lalu, terdapat 12 speaker termasuk beliau.

Kehadiran pada malam itu mengikut penganjur hanyalah untuk 1500 orang tetapi yang hadir tak lah ramai.

Anwar dok bercakap pun dok merepek tentang zaman kegemilangan zaman dia jadi menteri kewangan dan kisah dia yang kononnya rajin membaca banyak buku dan berterima kasih kepada orang yang bagi buku semasa beliau dalam penjara. Juga menceritakan tentang lagu-lagu orang putih yang dia dok menyanyi. Gila sungguh lah hang ni.

Dok tunjuk dia menang undi popular, dok tunjuk dia hebat,







Tiada ulasan:

Catat Ulasan