Sabtu, 17 Februari 2018

Dato Seri Paduka Khairuddin Abu Hassan Lepaskan Geram Isu Projek Terbengkalai di Ijok










HEHEHE! RELAKS LAH BRO KHAIRUDDIN.  JANGAN LAH PANAS HINGGA MELABELKAN AKU KULI BATAK , KAKI BODEK DAN OTAK UDANG.

HANG TU YANG SAKAN MERABAN SEJAK KES LIWAT ANWAR DULU PASAL APA. HULU HILIR DENGAN UMMI HAFILDA SAMPAI KERETA ROSAK DI LEBUH RAYA. 

NAK TANYA JUGA,  MACAM MANA HANG BOLEH BEBAS DARIPADA STATUS MUFLIS DAN KEMUDIAN BOLEH BELI VW CARAVELLE?

MARAH PASAL LETAK GAMBAR PHOTOSTAT NAMA SYARIKAT ITU.

JANGAN MARAH AKU, AKU AMBIL DARI PAGE MALAYSIA TODAY, MACAM MANA DIA DAPAT BAHAN TERSEBUT HANG KENA TANYA LAH DIA.

TAK PAYAH PI PERIKSA PUN DI PEJABAT TANAH, BUKAN ADA KEPENTINGAN APA PUN.

HANG TAK PAYAH MELATAH DAN MELOMPAT, DATO RAHMAN DAHALAN BERTANYA KEPADA AZMIN ALI....

BERIKUT ADALAH TULISAN DALAM PAGE FACEBOOK DATO SRI PADUKA KHAIRUDDIN  YANG MARAH TAHAP GABAN KEPADA PENULIS

baca seterusnya




BODOH PUNYA BLOGGER TAIPINGMALI.BLOGSPOT!! INILAH KUALITI BLOGGER 'KULI BATAK' PRO KLEPTOKRASI!! SIAPA KERAJAAN SELANGOR PADA TAHUN 1999?! SIAPA MENTERI BESAR SELANGOR PADA TAHUN 2008?!

Saya tak faham apa motif blogger bangang ini dengan menunjukkan surat-surat rayuan syarikat mujur zaman dan LBCN development yang ditandatangani oleh saya dihantar ke pejabat tanah kuala selangor??

Apakah isi kandungan surat-surat tersebut mempunyai unsur-unsur salahlaku, salahguna kuasa atau terdapat elemen rasuah?!

Itu memang tugas saya selaku pengarah syarikat pada tempoh masa tersebut bagi menyelesaikan segala permasalahan yang dihadapi secara berutus surat menyurat!!

Suruh blogger taipingmali selaku 'kaki bodek minda lemah otak udang' ini pergi ke pejabat Pendaftar Syarikat (ROC) untuk periksa samada saya tuan empunya syarikat tersebut?! Saya hanya pengarah yang dilantik; itu bukan syarikat milik saya!!

Secara kebetulan pada waktu itu saya sedang berkhidmat dengan syarikat tersebut selaku pengerusi prime utilities bhd serta fountain view bhd!!

Dalam setiap tugasan yang saya pikul pada waktu itu semuanya ditangani secara professional serta telus!!

Dasar syarikat di bawah kepimpinan saya; semuanya diurus mengikut prosedur dan peraturan. Syarikat tidak pernah salahguna kuasa untuk menyelesaikan apa saja permasalahan!!

Sebab itu dalam apa jua permasalahan yang dihadapi semuanya ditulis secara hitam putih sebagai 'correspondence' di antara syarikat dengan pejabat tanah kuala selangor!!

Kalau baca isi kandungan surat-surat yang saya merayu mengikut prosedur pada pejabat tanah; itu adalah surat biasa tanpa sebarang unsur-unsur salahlaku!!

Inilah kaedah perutusan surat menyurat yang pada kelazimannya dilakukan secara telus dan professional!!

Blogger bangang ini nak buktikan apa sebenarnya?! Saya amat tak faham dengan morif beliau mempamerkan surat menyurat ini di dalam blog dia!!

Kalau dia nak tengok lagi surat menyurat syarikat mujur zaman sdn bhd dan LBCN development boleh bagi berkotak-kotak pun!! Tiada masalah langsung kerana saya senantiasa ikut garis panduan atau prosedur bagi menyelesaikan apa saja masalah yang berbangkit pada waktu itu!!

Cuma saya nak tanya blogger otak udang ini siapa yang menjadi menteri besar selangor pada waktu itu?!

Tarikhnya adalah 3 november 2008!! Adakah dato seri azmin ali yang menjawat jawatan menteri besar selangor ketika saya membuat rayuan tersebut!!

Kalau tak silap saya tanah ini dibeli oleh mujur zaman sdn bhd dan LBCN development pada tahun 1999 dari para peneroka mukim ijok!!

Tanya blogger bangang ini siapa yang menjawat jawatan menteri besar selangor pada tahun 1999?! Adakah dato seri azmin ali?!

Tahun 1999 siapakah yang menjadi kerajaan negeri selangor?! BN atau Pakatan Rakyat pada waktu itu?!

Pada hakikatnya, pemimpin-pemimpin umno selangor yang terdahulu lah yang mengizinkan tanah peneroka mukim ijok ini dijual pada syarikat mujur zaman sdn bhd serta LBCN development!!

Ini kerja pemimpin-pemimpin umno selangor pada waktu itu kerana negeri selangor diperintah oleh umno pada tahun 1999 bukannya kerajaan PKR!!

Namun, saya tak mahu hurai secara panjang lebar kerana insya-Allah tindakan undang-undang akan diambil keatas rahman dahlan serta chegubard yang keduanya adalah kaki bodek minda lemah otak udang kelas pertama!!

Pemimpin-pemimpin umno dan kalangan pemakan dedak haram sedang berada dalam keadaan panik kini!! Mereka adalah puak 'desperado!!'

Pemimpin-pemimpin bangang umno sudah bankrap minda dan hilang arah tuju kerana mereka sedar ianya terlalu sukar untuk merampas semula negeri selangor dari Pakatan Harapan!!

Pelbagai daya usaha fitnah yang mereka ciptakan untuk memburukkan menteri besar selangor masakini tetapi 'track record' dato seri azmin ali terlalu mantap untuk puak bangang umno memperbodoh serta mengelirukan rakyat jelata!!

Akhir kata, saya ingin nasihat puak-puak bangang umno dan pemakan dedak haram agar jangan buang masa untuk mencipta lebih banyak lagi fitnah-fitnah keatas kerajaan negeri selangor masakini kerana punca permasalahan di sini telah dicipta oleh pemimpin-pemimpin umno selangor terdahulu!!

Umno selangor yang merelakan tanah peneroka mukim ijok digadai pada syarikat mujur zaman sdn bhd dan LBCN development!!

Jangan 'ludah ke langit kerana akhirnya akan jatuh ke muka sendiri juga!!'

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Koordinator
Deklarasi Rakyat
16 Februari 2018

http://taipingmali.blogspot.my/…/khairuddin-abu-hassan-suda…