Isnin, 18 Jun 2018

3 KEJAYAAN KEBANGKITAN RAKYAT DALAM TEMPOH KURANG SEBULAN!



1. Report polis keatas hasutan Dato Kadir Jasin terhadap DYMM SPB YDP Agong. (Kejayaan : Kadir Jasin Letak Jawatan Ketua Media & Komunikasi Majlis Penasihat Kerajaan Pakatan Harapan?
2. Pendedahan DBKL beri Ketua Pemuda PPBM Bukit Bintang, Tapak Niaga Bazar Ramadan di Masjid India. (Kejayaan : Terbongkar DBKL dipaksa oleh MP Bukit Bintang DAP supaya beri anugerah terus tanpa tender 80 tapak yang disewa dengan harga RM 5,000 satu lot dengan harga RM6000 lebih untuk kesemua 80 tapak)
3. Cabaran supaya Menteri Pertanian menyenaraikan senarai sayur dan daging yang turun 30-50% selepas GST turun 0% dan lokasi kedai terbabit. (Kejayaan :  Menteri Pertanian mengakui bahawa penurunan tersebut bukan satu negara tetapi hanya tinjauan mata kasar beliau sahaja)

Walaupun belum ramai yang bangkit, kita telah berjaya memberikan tekanan kepada Pakatan Harapan. Ayuh mari sama-sama Bangkit bersama Pemantau Malaysia Baru. Sertai kami sebagai ahli atau sertai telegram.

Kepada teman-teman yang mempunyai maklumat dalaman pentadbiran penyelewengan Pakatan Harapan, sila hubungi saya di talian 0123320000.

Lokman Adam
Presiden 
Pemantau Malaysia Baru

P/S : Memandangkan Media Arus Perdana telah menerima arahan untuk tidak menyiarkan apa yang kami bangkitkan, saya memohon jasa baik saudara-saudari untuk membantu kami bagi menyebarkan bahan yang kami sediakan disetiap saluran media sosial yang anda miliki seperti Whatapps, FaceBook, Instagram, Telegram, Wechat dan lain-lain medium.  Semua bahan  yang kami sediakan boleh diperolehi di channel telegram dibawah.  Mohon jasabaik anda untuk meminta teman-teman dan sanak saudara anda menyertai Kebangkitan ini dengan menyertai channel tersebut : https://telegram.me/lokmanadam