Selasa, 17 Disember 2019

ISU AKUAN SUMPAH BANDUAN AKHIR TERHADAP DATO SERI NAJIB

Untuk Siaran Media


Saya Ingin Ucapkan Tahniah Kepada *Portal Berita Malaysiakini* Kerana Menjadi Portal atau Pembawa Berita Pertama dalam Berita SD Azilah ini.
*Namun Saya Tertanya Tanya , Dari Siapa Malaysiakini Mendapat Berita SD ini* ? Adakah Dari Jabatan Penjara ?  Atau Dari Orang Tertentu ? Siapa Yang Hubungi Malaysiakini ?
*Saya juga Ingin Penjelasan Daripada  Jabatan Penjara akan Perkara Aneh ini* 
Adakah Wujud Tangan2 Ghaib Dalam Perkara Pelik ini ? Saya punyai Ramai Kenalan Peguam yang punyai pelanggan di kalangan Banduan2 termasuk Banduan Akhir , Tersenyum Sinis bila Saya Bertanya Akan Hal Banduan Akhir Buat Akuan Sumpah Menuduh Pihak lain pulak Terlibat , Yang Mana Kes Tersebut telah Selesai dan Beliau Adalah Pesalahnya Yang Dihukum Gantung Sampai Mati .

Selalunya , Banduan Akhir Akan Minta Ampun , Minta Al Quran , Minta Pertemuan Kerap Bersama Keluarga Tapi Kes Banduan Akhir ini lain sekali... Beliau Telah Buat *Satu Rekod Baru Dunia Dikalangan Banduan2 Akhir Dalam Penjara Akhir di Kalangan Penjara2 Di Seluruh Dunia* ! 

Tahniah Azilah n Tahniah MalaysiaKini !!!!

*Zamil Ibrahim*
*Timbalan Presiden*
*Kelab Pendokong Penyatuan Ummah* *Malaysia ( KPPUM )*


17 Dis 2019
Alor Setar Kedah.