Isnin, 14 September 2009

NIZAR NAK MAMPOS: SALAH UDA PULAK DAH,



Pasai apa nak salahkan UDA, takut rumah kena runtuh ka? Hangpa kan ada Ustaz Lim, Suruhlah dia bela hagpa? Dulu pacak rumah ikut suka. BN tak kacau pun. la ni bila Lim Guang Eng nak roboh nak buat condo dan shopping komplek hangpa riuh....Baguih , Undi lah lagi parti rosak akhlak.

5 ulasan:

  1. Salam, menarik sungguh, inilah perangai manusia yang tidak pernah bersyukur dan berterima kasih, tetapi tidak pernah mengaku kesilapan diri malah menyalahkan orang lain......, tangan yang mengundi 'pakatan' perlu dipertanggungjawabkan...

    BalasPadam
  2. TaipingMali

    Dia ni Anak haram ke? Sape emak bapak manusia ni?

    BalasPadam
  3. tak sedar diri la tu..

    BalasPadam
  4. KEHKEHKEHKEH..NI LA BAHANA NAK CUBA2 BENDA YG TAK PASTI!..SENDIRI BUAT PILIHAN SENDIRI TANGGUNG LAA ADOIYAIII!!!

    BalasPadam
  5. penduduk pun salah, nama pun setinggan, rumah tak ada geran. tak boleh nak salahkan kerajaan negeri. tak boleh nak salahkan uda. cuma atas dasar perikemanusiaan yb lim dan pemaju harus menjalankan tanggungjawap sosial.

    saya percaya seperti apa yg berlaku kepada rumah setinggan dilembah klang mereka akan diberikan rumah sewa beli oleh kerajaan negeri di lokasi yg bersesuaian. cik taiping jgn nak politikkan isu ini.

    BalasPadam