Ahad, 13 September 2009

NIZAR PASBERG: BLOGGER PERAK (BN) GAGALKAN USAHA NIZAR MENYERANG PANGKOR. (klik: untuk berita selanjutnya)

Dengan semangat juang yang tinggi, kami blogger penyokong kerajaan BN Perak telah berusaha secara senyap untuk menggagalkan konvoi Nizar Pasberg untuk menyerang Pangkor dalam usaha meracunkan penduduk Pangkor agar menolak Dr Zamry.

Niat Jahat Nizar di bulan Ramadhan tidak kesampaian dan dibatalkan kerana kami rakyat Perak yanng setia dengan Tuanku Sultan dan kerajaan BN Perak telah sama-sama bersatu hati menyarung baju kuning dan sama-sama menyertai program konvoi tersebut. Terlalu ramai yang ingin menyetai program ini, tetapi ia terpaksa dikurangkan jumlahnya kerana ia melibat satu konvoi yang terlalu panjang.

Terima kasih kepada anak-anak muda yang sanggup dan ingin menyertai program di bualan ramadhan ini.

Dengan semangat yang ditunjukkan oleh anak-anak muda ini telah melenyapkan tuduhan Nizar bahawa rakyat Perak menolak kerajaan mahkamah atau kerajaan rampasan kuasa.

Sebut kepada kerajaan mahkamah yang selalu di war warkan oleh mereka. TM ingin bertanya mereka. Siapa yang mula-mula membawa kes ke mahkamah. Terima kasih juga kepada Siva kerana tuntutan anda di mahkamah telah ditolak dengan kos.