Sabtu, 29 Januari 2011

PAS DAH PANDANG RUPA YANG AYU .

Pemimpin PAS dah lama jeles dengan Umno yang mempunyai puteri yang comel-comel. Setakat ini muslimat PAS ramai yang tak comel, kembang, gedabak, gedebok, rongak, buntut air, ada gelang pun bukan gelang emas tetapi gelang kayu koka. Dah la......tak reti berpakaian, ,Tiba-tiba Normala atau Shopia Loren Labis ada sedikit kelainan.

Normala sedikit brutal. sedikit comel maklumlah sebab bekas Puteri Umno. Pasai tu Pemimpin Pas dok syok dgn dia, ada yang cuba himpit Normala Shopia Loren. . Laki Normala dah pun tensen, sikit jiwa dan terpaksa jumpa doktor untuk minta cuti. Dahsyat...... teringat kisah dulu-dulu pemimpin Pas dapat awek Perancis yang comel..... depaaa (PAS) pakat-pakat FARAID sampai naik gila kawan tu. Normala ni pun bakal macam tu juga,,,,,la pun Normala dah ada pengalaman 2 orang laki.

Setakat hari ini puteri umno comelll dan ramai juga wakil rakyat Umno yang come...tetapi Pas kutuk....bila Normala jadi calon Pas puji, angkat melambung. guna ayat pun halus mulus ," Cikgu Mala" . hehehe Normala mana layak guna tittle cikgu sebab dia dah berhenti/ letak jawatan.

YB SURAYA ADUN UMNO lagi  comel dari Normala Shopia Loren Labis

Sophia Loren susun laki.
Seterusnya jom kita bandingkan wanita-wanita comellll