Rabu, 6 April 2011

Alkisah Al Jubury



Taipingmali
Tu dia. , . .dah mai dah. Mai pakat2 tengok. Tapi boleh ka kita kata lelaki y dlm video clip tu pak sheikh? Perut dia ka bontot dia ka? Masa ada pakaian. . Semua tampak segak. . Semua terlindung. . . Tapi yang herannya macamana johari samdul tahu perut lelaki y bukan perut pak sheikh. . Buncit la dan mcm2 alasan lain. Tanya la sukma ka azizan ka shamsidar ka atau saipul ka. . Dpa ni la yg layak komen sb depa tau. . Tapi mai tanya jijah . . Masa laki anugerah tuhan tu keluar bilik mandi. . Mcmana dia pakai towel. . Cara ikat towel. Cara dia lap anu celah kangkang dia. . . Cara jalan dia. . . Cara dia ngenjut amoi tu. . Lama mana dia ngenjut. . Cara dia klimax. . . .Hanya jijah je tau. . Kita mana tau. Jijah je yg tau. Elok sgt lah kapal poosingh minta tayangan perdana d parlimen. .. Tp pastikan jijah dan laki anugerah tuhan itu tgk sama. Jgn lah lari pulak. . .panggil nicky najis tgk. Tp jgn tgk video. . Tgk telatah dan wajah lakibini tu. . . Nuar akan gelabah n jijah akan merah padam muka dia masa tayangan perdana. . . Lakibini ni boleh berlakun sepanjang masa tapi bila tayangan perdana. . . . Kita pakat2 tgk depa. . Tak terlakun dah. . .akhirnya solat hajat depa menampakkan bibit kebenaran.dan kemungkaran dato seri anwar ibrahim . Lantak lah nuar nak baham depan ke belakang ke. Lubang kubor masing2 . . Tapi boleh kah kita terima dia yg perangai mcm tu . . . Munafik memutar alam dan mcm2 lagi sebagai PEMIMPIN YANG AKAN MEMIMPIN KITA DAN MEMIMPIN NEGARA KITA. . .LU PIKIOR SENDIRI LA BEB. . .sd
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 ulasan:

  1. Pemimpin yg beginilah digelar umpama ayam jantan berkukok bedegar2 tapi punggung berlumuran taik!!!Kalu dah jadi muka tembuk memang tak tahu malu punya masih boleh bersandiwara kesana sini!!Tak malukah kita????

    BalasPadam
  2. Apakah dah ada kata-kata yang keluar daripada mulut Nik Aziz menyalahkan UMNO? Nak jugak saya dengar!

    Kalau ada cakap-cakap daripada para pemimpin PAS ni, mestilah direkodkan kerana clip video seks akan jadi bahan siasatan suruhanjaya di raja nanti.

    Baca postings terbaru saya:

    http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/04/metod-pas-menegakkan-islam-adalah-metod.html

    BalasPadam
  3. ada orang kata nuar.ada orang kata bukan nuar. tapi kenapa nuar takut bersumpah. tunjuk saja OMEGA pasti pelakun itu bukan nuar. OMEGA nama keramat untuk PKR

    BalasPadam
  4. yg tayang blue, yg kasi sebar fitnah bukan muka tembuk...datuk T @ Tembuk,Temberang,Tembelang,Tempayan,Tambi

    BalasPadam