Rabu, 6 April 2011

PAS Pembunuh

Laksanakan hukum hudud. Pembunuh dihukum bunuh. Sewajarnya pesalah diserahkan kepada Pas untuk dijatuhkan hukuman hudud.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 ulasan:

  1. SALAM, LIM KIT SIANG DAN KARPAL PATUT DESAK KERAJAAN UNTUK TUBUHKAN SURUHAJAYA DIRAJA SIASAT SEKOLAH TU DAN GURU - GURU NYA YANG MENGAKIBATKAN NYAWA.

    BalasPadam
  2. Curi 7 ringgit kena hempuk sampai mati? Ikut hudud pun potong tangan saja tapi ni hukuman mati? Jenis manusia apa macam ni. Tolak PAS melalui kertas undi PRU 13.

    BalasPadam
  3. kenyataan bodoh dr org yg x cerdik..hudud perlu dilaksanakan oleh kerajaan..bukan parti politik itupun sekiranya pendokongnya kalangan yg bertaqwa

    BalasPadam
  4. Yer betul tu, huh kena kat dia perkataan cukup senang bagi 'maaf' tapi kalau guru tu orang bn ke, umno ke yang tak sebulu dengan mereka, mampus kena maki, kutuk, yang terunya ..

    AYUH SEMUA!! DESAK KERAJAAN TUBUH SURUHANJAYA SIASAT PUNCA BUDAK TU MATI!!!

    AKU memang menyampah dengan parti pas ni tak pernah nak ngaku silap, ego tinggi, haprak..

    ANTIJUMUD

    BalasPadam
  5. siapa yg bodoh bila asyik nakkan hudud tapi perbuatan jauh menyimpang dari lunas2 yg ditentukan dlm undang2 hudud Allah! kesalahan lawan nak di hukum hudud, kesalahan kawan dilindungi oleh keampunan guru unggul sendiri! salah orang lain dosa tak berampun, salah kawan dilindungi guru unggul! memang sah gunakan agama utk kepentingan puak & meraih undi!

    nak jalankan hudud kena penuhi dulu semua keperluan yg asas. pastikan semuanya paham hukum hudud ni dulu baru boleh jalankan. jgn nanti bila dah jalankan ada pulak yg persoalkan krn kurangnya kefahaman. jangan pulak lain negeri lain bentuk hukuman hudud masing2! dah ada bukti jelas perbezaan hudud dua negeri yg beriya2 nakkan hukum hudud tapi berakhir dgn draf yg lemah & berbeza plak dgn hukum hudud Allah. masalah kecil pun sampai bunuh membunuh, mcm mana nak jalankan hukum Allah yg mencakupi segala urusan hidup?!

    BalasPadam
  6. nak jalankan hudud kena penuhi dulu semua keperluan yg asas. pastikan semuanya paham hukum hudud ni dulu baru boleh jalankan. jgn nanti bila dah jalankan ada pulak yg persoalkan krn kurangnya kefahaman. jangan pulak lain negeri lain bentuk hukuman hudud masing2! dah ada bukti jelas perbezaan hudud dua negeri yg beriya2 nakkan hukum hudud tapi berakhir dgn draf yg lemah & berbeza plak dgn hukum hudud Allah. masalah kecil pun sampai bunuh membunuh, mcm mana nak jalankan hukum Allah yg mencakupi segala urusan hidup?!

    dolak dalik orang x nak hudud...ayat perintah hudud dah turun lebih 1400 tahun dahulu..tak kan tak faham2 lagi..mana usaha kerajaan nak fahamkan hudud...ke ayat perintah hudud dalam Quraan tu utk kambing,lembu dll..temtunya utk manusia...Org Islam yg mukmin kene ikut aje tanpa banyak soal jawabnya..undang2 sivil semua rakyat faham ke? Tunjuk kan bezanya hudud tu..setahu saya undang@ hudud tu sama je tak taula pulak ustaz yg ngajar hang ni kata hudud ni berbagai

    BalasPadam