Ahad, 10 April 2011

Nik Aziz berdamai dengan Najib, Anwar Al-Porn buncit perut

Ceria dan mesra, tiada dendam
Nik Aziz menyesali doa pecah perut
1 Malaysia
Nik Aziz sayang pada Najib
GAMBAR-gambar di atas menceritakan segalanya. Kemesraan Menteri Besar Kelantan, Dato’ Nik Aziz Nik Mat dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak semakin ketara.

Setelah sekian lama agak membisu dengan komen-komen negatif mengenai isu yang membabitkan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim, secara tiba-tiba muncul pula Mursyidul Am Pas itu pada satu majlis bersama DS Najib di Pekan, Pahang.

Nik Aziz turut serta dalam majlis perasmian Kompleks Pemasaran Setempat, Taman Industri Automotif Pekan di Pekan, Pahang, pagi Sabtu.

12 ulasan:

  1. UMNO dan PAS harus bersatu demi bangsa Melayu Islam!

    BalasPadam
  2. ini petanda yang amat baik... kalu PAS berganding bahu dengan UMNO, kemungkinan besar negara, bangsa dan agama Islam kita terjamin dan tidak di putar belitkan oleh pemimpin Syaitan yang mengidamkan hajat menjadi PM sahaja, dan dia tidak pun memikirkan untuk memajukan negara, perpaduan bangsa dan kesejahteraan rakyat... Bapak memecah belahkan Malaysia yang bernama Anuar dan sekutunya mesti dihalang... ini sudah semestinya prioriti semua orang diMalaysia...

    BalasPadam
  3. Puak UMNO ini memang pandai reka cerita yang NIK Aziz dah berdamai pula. Dulu hampa bukan main kutuk lagi.

    BalasPadam
  4. Terharu saya melihat kemesraan PM dengan Marsyidul Dato' Nik Aziz di Pekan,Pahang.Saya berdoa semoga kemesraan kedua-dua pemimpin ini akan berterusan dan berkekalan demi bangsa Melayu dan Islam dan semoga UMNO dan Pas akan bertaut rapat....Amin

    BalasPadam
  5. alhamdulilah .. ini yang rakyat mahu.

    BalasPadam
  6. buang tebiat ke hape?

    BalasPadam
  7. Sudah lah Pas Dan UMMNO, bersatulah demi orang Melayu, Islam serta negara tercinta.Buangkan yang keruh, ambil yang jernih.Sudah tidak ada masa lagi yang harus dilengahkan,DYMM Agung pun sudah mengambil inisiatif memanggil wakil-wakil parti berkenaan berjumpa,semoga sesuatu yang baik terhasil kelak.Pru 13 pun dah tak lama lagi.Dan Paku Payong relakslah jangan nak cucuk dan jadi penghasut, kan sama-sama kutuk dulu.
    Salam Perantauan,
    Abooyaa

    BalasPadam
  8. Ini yang mahu kita lihat..

    BalasPadam
  9. INDAHNYA ISLAM DI MALAYSIA10 April 2011 5:53 PTG

    YAB Dato Seri Mohd Najib Tun Abd. Razak orang Pahang Ku dan YAB Dato Nik Abdul Aziz bin Nik Mat orang sebelah negeri ku. Kedua-duanya orang Melayu Islam dan maing-masing ada ketinggian ilmu dan pengetahun dalam bidang yang boleh membantu Malaysia untuk terus maju dan dipandang mulia oleh seluruh dunia. Jangan peduli kepada orang yang suka berdolak dalik...

    BalasPadam
  10. bestnya kalau bersatu.Ya Allah,kau satukanlah hati2 mereka.

    BalasPadam
  11. Jgn cpt sgt percaya dgn Nik Aziz ni.tak kan kita tak tau yg dia ni selalu corner baring 360'.

    Klu tak percaya,tunggu je masanya akan tiba.

    BalasPadam
  12. Aku suka kalau Nik Aziz berbaik dengan BN.

    BalasPadam