Jumaat, 1 April 2011

Syukur : Kebenaran terserlah dan terdedah selepas solat hajat.

Bersyukur lah, setelah selesai solat hajat, jalan yang kusut mencari cerah. Kebenaran pasti menjelma, yang kusut dan terbelit pasti akan terungkai.

Sebagai manusia yang berhati kering, beliau sanggup melakukan apa sahaja untuk kepentingan diri sendiri, Beliau bijak mengheret orang lain untuk sama-sama berkongsi masalah dengan beiau, berjaya menarik simpati orang ramai, Begitu lah hebatnya si polan ini.

Sejak awal-awal lagi kes meletop sipolan ini sudah menggelabah, lalu menjerit-jerit ditepi jalan sambil melontarkan najisnya kepada sesiapa sahaja yang dibencinya dan yang tidak menyokongnya. Nak sokong kena bunyikan horn. tak bagi kalu, di tembak dengan najis.... itu lah sipolan yang senang berfikir apa pula nak kelentong orang.

Emas yang dikatakan suasa telah disahkan oleh pandai emas bahawa ia adalah emas tulen, emas 24K atau emas 999. emas kertas yang lembut.

Sekarang kita nak tau pula siapa sipenempa, siapa yang membekalkan emas tulen, siapa yang membekalkan oksigen  untuk memasak emas tersebut.

Harap sehari dua ni dapatlah jawapannya. Baru lah sipolan nak melompat macam beruk kena belacan.

Pernah lihat bagaimana beruk kena belacan? Nak tengok kena buat ujikaji sendiri,mudah saja. Tangkap seekor monyet atau beruk dan lumurkan badannya dengan seketul belacan. atau kalau tak berani dekat, lastik sedikit belacan ke tubuhnya......dan lihatlahh......sendiri.....