Isnin, 23 Mei 2011

Anwar jual minyak lagi di Sandakan



Sudahlah. masa hang jadi TPM dan menteri kewangan semua kroni hang kaya raya. Apa yang cat dah repair rumah pangsa ? Hoi Sivarasa kata apa? Itu tanggung jawab kerajaan persekutuan dan BN kerana mereka yang bina rumah pangsa itu dahulu. Di Bandar Bukit Beruntung, siapa yang baik pulih semua rumah pangsa yang rosak teruk? BN juga. Hang memang haram jadah punya manusia , layak di bakar hidup-hidup. kecil-kecil tak mau mampus , sudah besar dok kelentong rakyat.

1 ulasan:

  1. biasa la tu sekarang kita tgk dah orang yang setia rapat dengan beliau sewaktu jadi TPM semua bpaling tadah terutamanya kita nampak dato nalla la tu pun bekas kroni anwar,sekarang pun pakatan menang di beberapa negeri pun kroni dapat banyak projek contoh kes Teoh beng hock..jadi tak perlu lah anwar jual air mani yang tak laku dah tu sbb depa dulu pun same jugak kalau tak,tak kan jadi kaya mcam tu umah berapa buah,kereta berapa buah,bini sorang jer tp simpanan xtau la ada ke tak

    BalasPadam