Rabu, 13 Julai 2011

Pas boleh buat apa saja untuk meraih simpati penyokongnya



Malam tadi di Kg Bukit Jana Kamunting, dalam ceramah politik Pas. mereka telah menayangkan video ini kepada pengikut mereka.

Ini wajah simati yang sebenar, yang di atas adalah lakonan Pas Munafik
Orang yang tak tahu akan percaya bahawa mangsa inilah yang mati dengan tangan bergari....

6 ulasan:

  1. sbnrnya pakcik dlm gmbr ni pitam.time ni kl takde kedai bukak.dia lapar.perut masuk angin.dia mengadu kat paramedik yg duit kocek tak cukup.dpt rm50.

    BalasPadam
  2. Oii puki...

    Apa kau buta ke sebab banyak sangat melancap?

    Orang sama la tu. Tu la.. banyak sangat melancap sampai mata dah turun ke pantat...

    BalasPadam
  3. jijah ..jijah kau nie memang celakalah jijah rakyat dahlah susah kau siap bolih bershopping lagi beli beg tangan usd200k & cincin berlian 24.4 juta...ishh..ishh..ishh..kau mlulah sikit kat FLOM yg hidup cukup zuhud, pandai jimatkan duit rakyat.

    BalasPadam
  4. sebn bkn gmbr sebenrnya gambar diatas pun bkn gmbr simati..

    BalasPadam
  5. gambar di atas dgn gambar di bawah 2 orang yg sama la bodoh..orang tu pensan je..

    BalasPadam
  6. salam tuan tanah...
    dua dua gambar pelakon yg sama di lokasi depan puduraya... yg meninggal lokasi di klcc.. brader jongang ni terpaksa disimpan macam PI bala... kata orang dia ni duk salak tinggi.. yg meninggal duk kat Au keramat...

    BalasPadam