Selasa, 23 Ogos 2011

Mak Lampir betul betul hoo liaou

KDN akan saman Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin ekoran dakwaannya bahawa Program 6P sebagai muslihat kerajaan seludup pengundi
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 ulasan:

  1. Akan baru....belum ambik tindakan lagi. Btw...KDN ni bawah kementerian mana? Sape agak2 ek menteri dia....hmmmmm....x ambik tindakan kot.

    BalasPadam
  2. "KDN ni bawah kementerian mana?"soalan apa ni?jawablah sendiri...dh terang2 KDN..tanya lagi..haha..

    BalasPadam
  3. kalau tak amik tindakan aku harap baik letak jer jawatan tu.bagi malu kaum jer

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  4. Beranikah kdn ambil tindakan terhadap ketua wanita keadilan sebab sebelum ini beliau pernah keluar kenyataan mahkamah pandy kutty dihadapan mahkamah,siapa pun tak berani mengambil tindakan terhadap beliau jadi sekali ini kita nak tengok kdn ada telor atau tidak, jangan cakap sahaja dan beri amaran lepas itu habok pun tarak,kalau menteri takut lebeh baik letak jawatan buang masa saja jadi menteri dalam negeri.

    BalasPadam