Rabu, 7 September 2011

Siapa pula wanita comel menawan ini?

Cheong Yin Fan
Comelkan
memikat

Siapa ada maklumat wanita ini boleh kongsi di sini.......

18 ulasan:

  1. ini adik Koo Kean Keat kot?

    BalasPadam
  2. Bini angkat Lim Guan Eng kerrrr?

    BalasPadam
  3. mcm ni comel? mmmmm

    BalasPadam
  4. mcm ni comel? mmmmm

    .................

    boleh la tuh...daripada tak ade...

    BalasPadam
  5. perempuan simpanan LKS ke? atau sdare china doll anuwar bahan dalam video tu

    BalasPadam
  6. ni china doll yg tgh ngandong anak ANUwar yg dlm video tu kot,..berisinye die skrg ye..

    BalasPadam
  7. segala nya mungkin, kita bongkar

    BalasPadam
  8. aku kenal sgt amoi ni......

    BalasPadam
  9. RASA NYA CINA DOLL INI ADA BERSANGKUTAN DENGAN SALAH SAORANG PEMIMPIN PAKATAN HARAM (PR) OK KITA TUNGGU SAMPAI MASANYA AKAN TERBONGKAR JUGA.

    BalasPadam
  10. kuat fitnah nampak...ohhhh mmg budaya hampa

    BalasPadam
  11. bagaimana fitnah Pas yg menyebut Najib Monggolia?

    BalasPadam
  12. Buat fitnah lg TM, darah daging dak fitnah ni

    BalasPadam
  13. pas parti ajaran sesat lagi kuat buat fitnah dan berbohong.

    BalasPadam
  14. Korang org pas ni klu salah org ada je yg ko nampak,blogger korang camner plak..

    BalasPadam
  15. belum bongkar dah ade statement... bongkar dulu la... buktikan dulu... blog ni ade fix income.. cerita hampeh..

    BalasPadam
  16. hehehe.hampeh la lu admin..hahaha

    BalasPadam
  17. assalamualaikum..
    ni la anak2 melayu..ckp hangpa bodo, marah sgt2..tapi terus trg aku nk bgtau..marah sbb bukan hangpa ni bodo, tapi cuma bangang jerr

    BalasPadam