Selasa, 25 Oktober 2011

AWAS : Lelaki hidung belang penipu bersiri






Ni gambar terbaru lelaki yang bernama Syukri Saad yang sekarang sedang diburu polis kerana menipu ramai perempuan di dalam tagged,face book dan internet laman siosal yg sewaktu dgn nya...hati-2 ya kawan2...lihat muka dia pun dah tahu dia ni penyangak ..dia dipercayai ada mengamalkan ilmu hitam untuk menarik perhatian mangsa...

Ini adalah foto yg terbaru yg telah kawan saya tag pd saya...konon duk New Zealand dan sedang balik bercuti...semua temberang...hati-hati ya...jgn sampai jadi mangsa pada si kutu berahak ni..

tolong fowardkan ya pada kenkawan yg lain agar tidak menjadi mangsa..

11 ulasan:

  1. Memang penipu, memang pakai ilmu hitam, kalau ada di kalangan rakan2 anda yg terpedaya dan backing dia sgt, tolonglah rakan tu, sebab mmg dia tak sedar, nanti habis dikikisnya.
    Penyagak ni harus di berkas secepat mungkin. Keluarga dia tak terima dia lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye orang aku dan polis tengah giat mencari budak ni sabar semua........

      Padam
    2. Kenapa keluarga dia dah tak terima dia lagi?

      Padam
  2. orang aku dan polis tengah giat mencari budak ni apa apa dapat pukul kaw kaw dulu

    BalasPadam
  3. Kenapa keluarga dia dah tak terima dia lagi?

    BalasPadam
  4. Nak tanya u all.adakah dia ni masih dalam buruan polis lagi??

    BalasPadam
  5. ye masih dalam buruan polis minta kerjasama semua wanita yang telah menjadi mangsa penipuanya memberi maklumat dan membuat laporan polis dengan segera supaya cepat budak ni di tangkap dan didakwa.

    BalasPadam
  6. saya salah seorg mangsa..tp Allah Maha Besar..lindungi saya.. jmpe skali jer..lepas pd tue dia ajak jmpe sy xnk.. dia jd marah bila sy xnk jmpe dia..

    BalasPadam
  7. Saya pun ada cerita..saya pun pernah terjebak ngan tipu daya dia...hampir rm1k saya habis..Ya Allah...

    BalasPadam
  8. Saya pun ada cerita pasal lelaki nie. Alhamdullilah Allah masih melindungi saya . Semoga pihak polis cepat tangkap lelaki mcm nie. Betul menakutkan.

    BalasPadam
  9. sy bknalan dgn dia..betol ke ni dia jahat??

    BalasPadam