Ahad, 16 Oktober 2011

Misteri Nik Aziz menebas semak samun terjawab.

Milosuam-blogger Pas telah menyiarkan 'rakaman tok guru sedang membersihkan hutan."

Lebih 20 tahun tak pernah tengok Nik Aziz berbuat demikian rupa, tiba-tiba rakaman tersebut menjadi hit di laman web Pas. Berkodi-kodi pujian diberikan terhadap aktiviti tersebut. 

Walaupun Pok Nik tidak pernah menggalakkan industri asas tani di Kelantan sebagaimana yang dilakukan oleh Dato Seri Noh Omar. tiba-tiba dengan rakaman tersebut telah berjaya menarik hampir 5 ribu penonton sejak 2 hari lalu.

Hari ini terbongkar kisah dan misteri kenapa pok nik menebas.

Beliau ingin membuktikan kepada rakyat bahawa beliau juga 'turun padang' dan sebab paling utama ialah kerana beliau ingin menunjukkan dan membuktikan kepada Menteri Besar Kedah, bahawa beliau masih gagah dan kuat serta mampu untuk berbini sorang lagi,

Nik Aziz marah kepada Dr Azizan setelah mendapat tahu bahawa Menteri Besar itu telah berkahwin dengan seorang anak dara yang baru berusia 18 tahun.

Menurut petua orang Cina seorang lelaki tua akan kembali menjadi kuat, sehat dan berkeadaan muda apabila mendapat darah 'anak dara'.

Mungkin itu lah yang dilakukan oleh  MB Kedah untuk mendapat kembali tenaga selepas pulih daripada sakit jantung.

MB Kedah dimaklumkan baru sahaja menikah baru dengan anak dara 18 tahun dan ini menjadikan kan gadis tersebut adalah isteri ke 3 beliau.

Harap berita ini hanya khabar angin, akan tetapi kalau tak ada angin masakan pokok bergoyang.


4 ulasan:

  1. Laaaaaa....
    Ambik anak dara dari rumah anak yatim laa... lagi berkat. tak perlu tebas pun sebab semaknya pun tak banyak. hehehehe

    Aku Yang Bingai
    http://tendangterajang.blogspot.com/2011/10/hudud-jangan-bincang-gunakan-logik.html

    BalasPadam
  2. hah! ye ke? cucu respek la kt atok kerana dpt darah anak dara 18 tahun. fuyoo...

    BalasPadam
  3. la lagi ditebas lagi panjang semak samunnya, dok je lah kat masjid buat amal ibadah lagi elok minta ampun dgn Allah.

    BalasPadam
  4. tu semak samun belakang rumah dia tu, abis camno nak jaga satu kelantan,,, dah tua jangan la nak berlagak macam orang muda.....

    BalasPadam