Rabu, 10 Oktober 2012

Dr Mazlee akan sertai PKR

Pro Anwar anti dan Dr Hasan Ali

Dr mazlee malik akan umum masuk PKR dalam masa terdekat dan dipercayai bakal jadi calon parti itu untuk parlimen Muar.

Doktor falsafah dalam bidang hukum Islam bakal menjadikan Islam sebagai agama pluralisme dan islam moderate .

Takbir.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 ulasan:

  1. boddo mung maszlee

    BalasPadam
  2. orang merajuk memang begitu. lebih-lebih lagi kalau umur dah senja. dapat pula pengundi yang bangang macam orang shah alam dulu-dulu yang bangga selepas memangkah khalid samad.

    BalasPadam
  3. Assalam.
    Tak tahulah siapa yg CERDIK dan siapa yg BANGANG?.
    Yg cerdik2 seperti DR., Profesor, lowyer atau pun Ustaz semunya beralih kepada Pakatan Rakyat pendek kata yang BERILMUlah tapi yg dok menyokong UMNO/BN masa laaaa ni lah(seperti kata Tun DR. Mahathir) orang yg tak berapa cerdik.
    Jadi fikir2kanlah sebelum menulis perkataan yg boleh menyinggung perasaan orang lain.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ramai sangat yg dah tinggalkan pkr esp wakil rakyatnya dan dah ramai cerdik pandai islam tinggalkan pas. Itu sdr tak sedar. Lihat di kediaman dan kpg halaman sdr., siapa yg lagi tinggal dlm pkr dan pas!

      Padam
  4. patutpun wktu debat malam tu macam bias dgn pkr je

    BalasPadam
  5. hahaha...man 11 Oktober 2012 10:52 PG, lu btul bro, kalo yg Melayu Proffesional mmg diorg ghairah nk msk pr, tp hang lupa, lps beberapa saat kemudian depa berduyun2 kluar pr, pastu depa pulak yg lantang menentang pakatan haram...napa hang x sebut?
    yg proffesional kafir jer sibuk nk join pr sbb diorg ada muslihat, hang x tau lg ka?hang tau ka org2 yg cerdik/ ulama lain yg sokong UMNO? hang x tau sbb hang asik baca haramjadah...ubat kuat hang tau la...
    la ni ulama sendiri dok komplen pr, hang tau ka?
    so gua nk bgtau sat, fikir2 kan lah bila hang nk menkomen kt blog pro BN sbb depa nie bloggers yg penuh ilmu di dada dlm bab2 politik.

    BalasPadam
  6. geez~ lecturer ak tuh.. dlm kelas ak rasa mcm ambek kelas Politik jew meh? :S.. sume parti dye hentam..BN,PR,PAS..mmg nmpk ah dye Pro-pembankang but d bez about sir is dye sgt kelakar :)

    BalasPadam