Rabu, 10 Oktober 2012

Mamak Pas lupa jasa Umno Bukit Gantang



Mamak dalam gambar ini dulu penyokong Umno, dia banyak dapat kontrak membekalkan makanan untuk program Umno, pemilik Malaysia Restoran di Simpang Taiping. Sekarang business down. restoran pun dah tak laku...buka pula kedai telefon , pun tak berapa laku.

Beranak di India, bila datang di Malaysia bukan main baik himpit wakil rakyat Umno sebab nak tolong dapatkan taraf penduduk tetap, nak jadi warga negara Malaysia. 

Sekarang jadi orang kuat Pas, ke hulu ke hilir bawa kereta dan van Nizar Jamaluddin. Lupa dah jasa Umno yang bagi makan anak bini dia, lupa jasa Umno yang tolong bagi kerakyatan kapada beliau, lupa bahawa anak-anak beliau mendapat pendidikan di sekolah kerajaan. 

Poorah,,,,pergi balik India lahh....

4 ulasan:

  1. Spesis manusia bertukar jadi hantu raya setelah dapat tuan baru.

    BalasPadam
  2. Anuwar pn mcm tu juga dulu...dah puas bagi mkn anak bini, adik beradik dgn duit umno...la ni hentam umno..ada akai ka puak pkr yg menyokong org mcm ni...

    BalasPadam
  3. what?? umno yg bagi makan(rezeki)..TM ni dah tersesat jauh,elok bersyahadah semula..betulkan akidah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terimakaseh xreti ker???jgn le rasa kamu ni pandai sgt putar belit ilmu agama.....

      Padam