Selasa, 9 Oktober 2012

MAZA vs Abu Aqif ( ILMU)

Inilah komen pertama dan terakhir @abuaqifstudio kepada @realDrMAZA. Bukan taknak komen. Sebab dah kena blok ^__^

Beliau halalkan dan melaungkan keharusan kritik pemerintah secara terbuka. Tapi baru komen sekali dah kena blok. Sudahlah xdpt jawapan, kena blok plak tu. Bukan sahaja kena blok, siap kena fitnah lagi bahawa artikel tu kita pulak yg tulis. 

Ini baru pegang account twitter. Bayangkan kalau pegang kuasa agama dalam negara..?? Maunya saya kena sumbat masuk dlm jail agaknya..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 ulasan:

  1. kalau ko nak pegang dalil ulama2 bodo dlm umno tu..maka mulai hari ini ko kena berhenti juga kritik pemimpin kerajaan2 negeri yg diperintah pakatan rakyat..kerana mereka juga tergolong sebagai pemerintah..jgn main2kan hukum agama..hukum islam tak mcm tu..halal bg aku,haram bg kau..macam tu ke???

    BalasPadam
  2. Dalam UMNO memang ramai ulama'. Dlm Pas=setan terlalu ramai ulamak jahat bergelar setan bisu. Dlm Pkr ada peliwat dan 99.99% penzina!. Memang dlm Islam jika mengkritik pemerintah ada adabnya! So shuqrie, kita ikut je ajaran Islam, tak usah ikut orang lain. Lepas ni shuqrie jangan lagi kritik pemerintah secara terbuka dan tanpa adab.

    BalasPadam