Isnin, 29 April 2013

BANGGA LAH SANGAT!!!!

Kebodohan Pas terserlah


Puak pas bangga dengan lambang mereka ini kerana bergabung dengan Dap untuk berjuang.

Tetapi mereka ini tidak tahu yang mana bila Dap menang,puak pas hanya menjadi pecacai mereka sahaja.

Mereka yang mengagung-agungkan Dap ini lah yang akan menjadi hamba kepada puak Dap yang hanya mahukan negara kita ini sahaja.

10 ulasan:

  1. Memang bangga.. bila dapat menamatkan keangkuhan BN yang buat harta negara macam harta mak bapak dan kepala bapak diorang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baguslah... Harta negara jatuh ketangan BN. Yang memimpin parti BN adalah Umno yang tentunya berbangsa Melayu.

      Tapi peliknya,senarai orang paling kaya di Malaysia majoritinya bukan Melayu...

      Padam
    2. Umno ngan bapak sundal Soi Lek lagi bangga ker?

      Padam
    3. Heran betui yer ada ketua yang anugerak2 tuhan dan kaom kelorga paling banyak simpan lion2 us di dalam bank isroel org masih sanggup lihat dia nyontot...

      Padam
    4. Ini semua salah umno, dah 50 tahun lebih berkuasa kekayaan negara diberi kepada bangsa asing juga, kata membela MELAYU rupa-rupanya Umno hanya membela nasib pemimpin Umno je... rakyat MELAYU papa kedana...

      Padam
  2. Pas sememang nya telah lama menjadi barua DAPigs.

    BalasPadam
  3. Apa pulak.yang umno duk ikut telunjuk mca dan mic apa ceta. Tengok pulau pinang dulu sapa bg kat gerakan cina la. Majoriti kemenqgan pilihanraya umno yp bagi ketua menteri kat xinq. Apa ceta beb..... Awat buta sejarah sangat.... Ini kali lah....

    BalasPadam
  4. BUKAN KAT BULATAN PUTIH TU ADA SPENDER BESAR KE?..BINI MB ADA 13 LOT, MB ADA 14 LOT TANAH.. JUTA2 KAYO POKCIKKKK!!!

    BalasPadam
  5. sepatutnya dalam lambang@logo DAP ada logo@lambang PAS...tapi sebaliknya...maknanya dalam PAS ada DAP...tetapi dalam DAP tiada PAS.......bangga apa ke jadahnya......DAP lagi besar penyamun dari BN@UMNO..bukan sekadar rompak harta rakyat ataupun menjadikan harta negara sebagai harta mak bapa UMNO@BN...DAP merompak hak Melayu@Islam, menjadikan Melayu Islam sebagai pecacai depa....

    BalasPadam
  6. kah kah kah.mengaku gak umporno ni perampok.bukan nya sikit beb.dah nak bangkrap malaysia ni bang oi

    BalasPadam