Ahad, 14 April 2013

Papa Gomo memasang spycam dalam bilik mandi dan bilik tidur penyanyi 'Janji Manismu"

Bumbung rumah modern

Hari ini TM terbaca dalam satu laman blog, kononnya Papa Gomo telah terkantoi kerana usaha beliau untuk skodeng kamar mandi dan kamar tidur rumah penyanyi "Janji Manismu " telah gagal.

Peliknya ialah cerita tersebut, menyatakan Papa Gomo hanya sempat mengorek bumbung rumah tetapi tak belum sempat memasang kamera.


Apabila beberapa orang Unit Amal Ampang memeriksa bumbung rumah Aisyah, didapati kebocoran itu berpunca dari lubang yang ditebuk di bumbung rumah Aisyah.
Lubang2 itu kemudiannya akan diletak kamera bagi mengintip Aisyah di kamar mandi atau di kamar tidur atau di tempat2 lain. 
Tujuannya supaya gambar2 yang tidak elok itu boleh digunakan bagi memalukan atau meengugut Aisyah. 
Cumanya belum sempat kamera dipasang, tiba-tiba hujan dan air masuk melalui lubang2 yang ditebuk itu. Allah SWT menyelamatkan hamba Nya.




Yang menghairankan ialah kenapa mesti tebuk bumbung? Tak ada cara lainkah yang lebih baik. Agaknya rumah penyanyi popular tersebut tidak mempunyai langit-langit atau siling. Ish! duduk kat rumah setinggan ker?

Apa pun kalau dibicarakan atau dijadikan modal sembang di PDM, cerita ini amat memalukan Pas. Buat cerita bodoh dan tak masuk akal.

Kepada pembaca yang tinggal di rumah batu, rumah teres, rumah banggalo cuba pikirkan perkara ini. Logik atau tidak perbuatan menebuk bumbung...

Ini belum diambil kira jenis bumbung, bumbung atap, bumbung zink, bumbung tile, bumbung abbestos, bumbung spandex atau bumbung ceramic?

Untuk buat kerja menggerudi mestilah dilakukan pada sebelah malam, oleh itu, papa gomo guna tool apa? gerudi tangan, gerudi bateri, gerudi elektrik?  Kerja menggerudi juga akan mengeluarkan bunyi yang kuat.

Apa pun cerita dongeng Pas boleh dibaca pada LINK . dan HARAKAH

Tadi ada kawan memaklumkan bahawa hari ini PAS mesti dilabelkan sebagai PARTI AMALAN SEKS.

SAPA YANG TERINGIN NAK SKODENG DIA ? DAH RABAKKK...