Khamis, 21 Mei 2009

UN-WAR YANG NAZAK

animasi dari parpukari.


Bulan Julai semakin menghampiri kita, dan bagi Un-war ia semakin senak dan semakin risau. dia semakin sesak nafas, bersembur peluh hari-hari. dengup jantung semakin tak keruan, rambut putih semakin berjabu luruh.dan menipis ..kena hitamkan setiap hari. kulit kering dan pucat. racun arsenik sudah memakan diri. muka semakin hilang seri, dan mengerunkan siapa yang melihat. sekali pandang macam anda syaitan yang bergayut, atau macam ada penunggu yang datang dari kovil...semakin susut berat badan. terpaksa memakai banyak lapis baju untuk menunjukkan diri segar sihat.

Kawan rapat semakin lari, semakin kurang. Rumah kata pergi, kubur kata "MAI-LA, MAI-LA" lalu dia berkata "aku nak lari, aku nak lari" , aku tak mau mati, aku tak mau kalah, aku tak salah, aku tak buat" AKU MENYESAL....