Khamis, 27 Ogos 2009

PAS JV DAP: ANJING DALAM KANDANG

Hasil rondaan ke semua peti undi di Permatang Pasir jelas membuktikan penyokong pas telah melanggar peraturan kempen. Walaupun mereka berapa dalam jarak yang ditetapkan oleh Spr, tetapi kegilaan pas tetap sama. Tuan muda sama-sama gila meroyan.

Sepasang suami isteri warga emas mungkin telah diarahkan untuk membuat penggambaran video menggunakan motosikal. Isteri memegang tripod kamera dalam keadaan janggal dan melucukan. Demi Pas mereka lakukan walaupun berat. taksub sungguh.

Satu lokasi lagi dua orang lelaki warga emas juga menonggang motosikal cub dan yang belakang mendepa poster calon pas , tetapi poster berjaya di rampas oleh polis yang berkawal. kecut muka orang tua tu. Dah tua tua pun tak sedar diri nak usung poster macam budak budak muda. Duduk di rumah lagi baik. boleh main dengan cucu.

Satu insiden lagi dimana seorang remaja lelaki yang sah mengundi BN telah berjalan kaki melintasi kelompok puak pengganas pas yang ramai. Seorang samseng Pas dalam usia 40an telah memaki hamun pemuda tersebut ditepi telinga sambil mengikuti beberapa langkah. Sudah tentu pemuda tersebut tidak melawan kerana di berseorang. Pengganas Pas tu marah bila pemuda membalas balik dan menyuruh mereka mengisi borang masuk syurga. hehehehe. Siapa tak bengang, Pokok pisang pun boleh terbakar.

Pas begitu taksub dengan PRK kali ini, mereka tidak sanggup menerima keputusan seperti di Manik Urai. Jika ingin berlaku di Permatang Pasir , Penyokong pas sanggup terjun Sungai Perai untuk bunuh diri supaya syahid dan cepat masuk syurga.

Pas sedaya upaya cuba menghalang pengundi atas pagar dari keluar mengundi dengan harapan untuk menang mudah. Suasana di Permatang Pasir mesti digerunkan dengan jentera Pas supaya pengundi atas pagar takut untuk keluar mengundi.

Pas mesti pertahankan kerusi Permatang Pasir kerana maruah Pas di Penang terpikul di bahu mereka. Gagal Pas di Permatang Pasir, bererti Pas berkubur tanpa nisan di Pulau Pinang.

Apakah Pas begitu kuat di Permatang Pasir? Jawapannya tidak. Pas tidak kuat. cuma mengharap kan ahli neraka untuk membantu mereka. Siapa ahli neraka untuk membantu ahli syurga Pas? Jawabnya ialah dari puak kapir harbi yang amat membenci dan memusuhi Islam.

Siapa? tak lain dan tak bukan ialah parti Dap. Dap hanya berpura-pura menyokong Pas tetapi pada hakikat sebenarnya Pas hanya digunakan oleh Dap untuk menjatuhkan sebuah kerajaan Islam yang sudah establish di bumi Malaysia ini. Dap gagal untuk menguasai Malaysia selagi Umno berjaya mempertahan Institusi Raja , agama Islam, perlembagaan persekutuan.

Bagi Dap , Pas dan Pkr hanya sebuah PARTI KEMARUK KUASA tanpa visi dan misi. Pas hanya melaung-laungkan Islam demi kepentingan politik golongan bangsawan Pas. Asal berjaya jadi wakil rakyat sudah memadai . Contoh yang nyata ialah Nizar Jamaluddin di Perak.

Pkr semakin lemah. Melayu dalam Pkr sudah muak dengan agenda bohong Anwar. Ramai Melayu sudah meninggalkan perjuangan Anwar. Orang-orang yang menyokong Anwar hanya tinggal beberapa kerat sahaja lagi. Kemasukan puak-puak penyokong Gandhi dan penyembah gereja dalam Pkr hanya kerana lambang parti PKR condong kepada pergerakan sulit FREEMASON atau MASONIC. Andainya Anwar meletakkan lambang pedang dan kalimah Allah , rasanya tidak seorang pun bukan melayu akan menjadi ahli Pkr.

Ingat!!! Pas menang di Permatang Pasir tetapi menang dengan kerja-kerja yang jijik, keji dan dibenci ALLAH. Terang dan bersuluh, tak perlu diperincikan lagi. Pas kena ingat lagi, Umno kalah tetapi tidak hilang wang pertaruhan. Pas menang dengan bantuan tangan-tangan dari neraka jahannam.