Khamis, 29 Oktober 2009

NIZAR JAMELUAT: NIZAR MENYEMBAH DI LUTUT DR ZAMRY SEMALAM

Nizar sudah hilang segala-galanya tetapi masih menaruh harapan agar Mahkamah Persekutuan memihak kepadanya. Berikut ada lah petikan dari Malaysia kini mengenai harapan beliau merayu dan seolah-olah melutut di kaki Dr Zamry.

Wah...hilang kemaluan , hilang anak jantan. Dey...porah...cit....Satu Malaysia hang pi pusing maki hamun Dr Zamry dan DS Najib kononnya merampas kerajaan Pakatan di Perak.


Oleh itu, Nizar meminta jasa baik Zambry - sekiranya beliau mahu menyelamatkan Perak, membantu rakyat Perak dan mengutama kepentingan rakyat - supaya mendapatkan perkenan sultan bagi membubarkan DUN.

Katanya, ini akan meletakkan Zambry pada kedudukan yang mulia seperti yang dilakukannya sebaik sahaja Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membuat keputusan penting sebelum ini.

Nizar merujuk keputusan mahkamah tersebut yang mengiktiraf beliau sebagai menteri besar Perak yang sah. Bagaimanapun, keputusan itu dibatalkan selepas rayuan dibuat pada hari berikutnya.

Nizar berjanji, sekiranya permohonannya di Mahkamah Persekutuan itu berjaya, maka beliau akan memohon perkenan Sultan untuk membubarkan DUN.

"Itulah komitmen saya sekiranya keputusan mahkamah itu nanti memihak kepada saya.

Di Kpg Petai , Bukit Gantang, dalam satu majlis kenduri kahwin baru-baru ini, Nizar telah berkata;
" satu bala yang besar akan menimpa Perak"
Apa dia bala tu...? Boleh jelas kan sikit. Mungkin kah bala tersebut ialah ranapnya Pakatan Rakyat di Perak? Sama-sama kita tunggu.