Rabu, 21 Oktober 2009

NIZAR KUDIK: PAKATAN RAKYAT DI PERAK SEMAKIN GILA DAN TONGONG

Pakatan Reput di Perak semakin celaru dan serba tak kena. Kalau dalam bahasa melayu lebih mudah disebut GILA TALAK.

Mereka melebelkan Dr Zamry MB haram, Genesan Speaker haram. dan paling panas hari ini ialah isu menghina Sultan Perak. Konon cerita Sultan enggan membubarkan Dun kerana marah dengan RPK yang mendedahkan Sultan memiliki tanah yang banyak di Perak. Tindakan mereka menghina Sultan Perak amat dikesali dan petang tadi satu laporan polis telah dibuat terhadap laman-laman blog yang dikenalpasti untuk diambil tindakan.

Nizar pula telah mendapat tugasan oleh Ngeh dan Nga untuk membuat road show membesar-besarkan isu politik Perak yang kononnya akan dibubarkan minggu depan. Ngeh sekutu senyap-senyap terbang ke Bangkok bertemu Chen Peng. Apa agenda mereka? Nampaknya Nizar sekali lagi menjadi balaci dan talibarut puak-puak komunis ini.

Ngeh dan Nga sekarang telah menelan muntah mereka kerana amat teringin untuk hadir ke sidang dewan dun pada 28 Oktober 2009 ini. Dulu bersidang dalam hotel, dan Prof Aziz Bari (malaun) kata sidang sah dan boleh diterima dan mereka berjanji untuk boikot sidang dun yang bakan diadakan minggu depan.

Sekarang lidah bewak mereka telah berbelit lagi dan mencari alasan untuk membentangkan bajet mereka. Auta kepala hotak komunis sungguh. Nizar oii,,,sudah lah,,,,hang ini memang melayu haram jadah. hiak tuih...