Selasa, 26 Januari 2010

NIZAR BELI 4 BUAH TOYOTA HILUX

Berita terkini yang diperolehi ialah Nizar memiliki 4 buah kenderaan 4x4 seperti gambar di atas untuk kegunaan pusat khidmat parlimen Bukit Gantang.

Hebat!!....tetapi kesesuaian kenderaan ini untuk pusat khidmat P 59 amat tidak praktikal. Lainlah jika Nizar membeli van yang boleh membawa 11 penumpang, boleh juga bawa penyokongnya untuk menonton bola di Stadium Negeri atau stadium-stadium di negeri lain.

Sebut tentang bola, nampaknya Nizar telah dan berusaha untuk memenuhkan stadium dengan pemuda-pemuda Pas, tetapi bukan untuk menyokong pasukan Perak sebaliknya untuk mempertahankan kedudukan Nizar sebagai Presiden Bola Sepak Perak. Buktinya ialah anda akan mendengar suara-suara pekikkan sumbang bergema di dalam stadium.

Berbalik kepada 4x4 tadi, TM ingin menyiasat dari mana sumber kewangan dalam pembelian tersebut. Atau ia adalah disponsor oleh taiko-taiko yang mempunyai kepentingan dalam Dap. Jika 4x4 tersebut di sponsor oleh Dap, ia hanyalah semata-mata untuk mengaburi penduduk Bukit Gantang kononnya Nizar lebih baik dari YB Dato' Tan Lian Hoe.

TM juga berharap SPRM dapat teropong-teropong ke Bukit Gantang kut-kut ada kes.

p/s

Tadi dapat info lagi ,

Memang ada kereta Toyota Hilux ini, Ia di lihat disebuah rumah ahli Dap di taman perumahan Simpang.