Rabu, 17 Februari 2010

TAHNIAH PERKASA DAN TAHNIAH BLOGGER PRO KERAJAAN DAN ANTI ANWAR

Beberapa hari lepas TM mendapat mesej bahawa PERKASA dan BLOGGERS PRO KERAJAAN akan mengadakan perhimpunan dan menyerahkan memorandum bantahan terhadap campurtangan 50 MP Australia yang menyokong Anwar.

Perkasa and a Group of Bloggers will submit a protest against the 50 Australian MPs demanding the Malaysian Government interfere in the trail of Anwar sodomy case.

The time and venue is Wednesday tomorrow Feb 17th 10 a.m. at the Australian High Commission. Gather at the Restoren Kg Pandan, Jalan Yak Kwan Seng at 8:30 a.m.

Australia terutama di negeri Victoria adalah negeri yang menghalalkan homosek dan sudah tentu mereka melihat tindakan terhadap Anwar melanggar hak asasi manusia. Begitu juga dengan Amerika dan Turkey.  Semuanya boleh tiada yang tidak boleh, nak kahwin dengan anjing pun boleh.

Kenapa Anwar tidak merujuk kepada Yemen, Libya, Arab Saudi dan lain-lain negara Islam yang menjalankan hukum sula terhadap perogol. Anwar hanya mencari sokongan dan publisiti cokia dari negara yang menyokong perkahwinan sejenis.

Tetapi yang peliknya dalam majlis pagi tadi kenapa ada pihak lain pula yang menjadi hero. seolah-olah merekalah yang menganjurkan dan mengilhamkan program tersebut. Liputan akhbar pun menyebut nama kumpulan ini.

Nasib baik lah dalam berita TV ada menunjukkan beberapa blogger dan mereka diberi peluang untuk bercakap, antaranya nya yang ditemu bual ialah Rocky's Bru dan Big Dog. Yang lain mungkin tidak mahu menonjolkan diri seperti Parpu Kari, Antik Husin Lempoyang, GAP, Det, dan ramai lagi yang lebih low profile.

Bagaimana pun tahniah juga lah kepada KJ yang bersemangat walaupun hanya tumpang sekaki.Bar.u nampak ada Toloo